Interview ME in AD/Hoeksche Waard

Hier kan gediscussieerd worden over nieuws, artikelen en onderzoek over ME (cvs)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

marry schreef:Ingeborg haar verhaal staat inmidels ook op tape, namelijk op Sonja Silva haar documentaire.
Dit heeft bij Ingeborg een enorme terugslag veroorzaakt waar ze nog steeds niet van is hersteld en nu zit ze volop in een Lyme protocol. Dus dat is uitgesloten om haar opnieuw te interviewen.
Maar er komt een ander interview, ook van een jong meisje die in het donker ligt van Mirjam Boertje.

Tevens ga ik maandag zelf aan de slag om alle info bij elkaar te sprokkelen, omdat mijn dochter door haar ME op 3 scholen werd geweigerd en dat men niet bereid was om maar iets te willen aanpassen, terwijl dit wettelijk wel zou moeten. Discriminatie dus!!! Wordt vervolgd.


Verder iedereen die iets schokkends heeft op ME gebied met actualiteits- en nieuwswaarde, mail me aub op marrymolendjk@hotmail.com. Dit kan bijv ook zijn weigering van WMO hulp of AWBZ zorg, alleen omdat men je bijv verplicht CGT en GET/revalidatie te moeten doen.

Groetjes Marry
dat snap ik hoor, ik had ook niet gedacht dat een interview een optie zou zijn, ik dacht dat het misschien mogelijk was met het materiaal (ik ken de opnames van Sonja over Ingeborg) dat er is, zowel op papier als op video iets te doen. Ik was al enorm bang dat die opname een grote terugval zou veroorzaken, wat naar om te lezen dat ze daar nog niet van hersteld is. Wel goed om te horen dat ze bezig is met een lyme-protocol, ik hoop van harte dat ze daar verder mee komt.

jee marry, dat is zeker discriminatie.. ongelooflijk toch, ME-ers zijn echt de melaatsen van deze tijd, iedereen mijdt ze

ik ben benieuwd naar het verhaal van dat jonge meisje, fijn dat haar verhaal nu verteld mag/kan worden.
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Bericht door josje15 »

Verder iedereen die iets schokkends heeft op ME gebied met actualiteits- en nieuwswaarde, mail me aub op marrymolendjk@hotmail.com. Dit kan bijv ook zijn weigering van WMO hulp of AWBZ zorg, alleen omdat men je bijv verplicht CGT en GET/revalidatie te moeten doen.
Marry, ik heb dit ook geplaatst bij topic "in opstand komen"

groetjes
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
Gebruikersavatar
slakkenhuisje
Actief lid
Berichten: 397
Lid geworden op: 28 jul 2012, 16:18

Bericht door slakkenhuisje »

Vraagje klopt dit mailadres of is men de i vergeten: marrymolendjk@hotmail.com
?
Me / lyme vanaf 1996
Chronisch ziek zijn = topsport zonder medaille
Overheid en gezondheidsinstellingen neem nu eens wat verantwoording.
"Het is niet anders." word ik een beetje moe.
In behandeling bij mijn held professor DML vanaf 2011.
Gebruikersavatar
marry
Actief lid
Berichten: 490
Lid geworden op: 13 aug 2009, 15:31

Bericht door marry »

Klopt mijn email is marrymolendijk@hotmail.com

Was door de haast de i vergeten, sorry
Plaats reactie