Bezoek internist in Spanje

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
esteffiestar
Beginner
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 nov 2012, 13:25

Bezoek internist in Spanje

Bericht door esteffiestar »

Zit in de wachtkamer net binnen. Geweest na voelen van klieren in mijn nek , gezegd dat er een scan gaat worden gedaan en oogtest en nieuwe bloedtest dat zever van uit gaat dat alles goed is en dat ik door mijn niet opgezwollen klieren zeker geen cvs heb ( want ME bestaat hier blijkbaar niet) dus dat ik Fibromyalgie heb en ik duidelijk naar de psychiater moet en ik dan door de anti depressie helemaal beter beter wordt jippie , ik ben kapot
Ik wil geen Calimero zijn en toch voel ik me soms zo.
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bezoek internist in Spanje

Bericht door lulu »

hemel steffie wat een tegenvaller. je eigen huisarts is toch iets schappelijker dacht ik? zijn er nog andere opties? en laat je niets aanpraten, als de arts met voorstellen komt die je niet wilt, probeer het te bespreken. maar zodra je merkt dat er geen ingangen zijn, is het tabee gegroet wegwezen.


(en voordat mensen mij weer verkeerd willen begrijpen: ik ben een groot tegenstander van de hoe de psychiatrie zich met ons ziektebeeld bezighoud en denk, en hier val ik in herhaling, dat de psychiatrie de mens en de zaak rond ME ernstige schade hebben toegebracht. NEE en NjEt en NADa dus tegen psychiaters, duidelijk genoeg?)
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Bezoek internist in Spanje

Bericht door josje15 »

en voordat mensen mij weer verkeerd willen begrijpen: ik ben een groot tegenstander van de hoe de psychiatrie zich met ons ziektebeeld bezighoud en denk, en hier val ik in herhaling, dat de psychiatrie de mens en de zaak rond ME ernstige schade hebben toegebracht. NEE en NjEt en NADa dus tegen psychiaters, duidelijk genoeg?)
goed zo, Lulu, en ik ben weer es bloedserieus.....ik heb je gelezen waar dit ontstond.....terecht kwaad..

Hoi Steffie, ja, zo'n ervaring is altijd weer een aanslag.....idd wat Lulu zegt: geen ingangen, dan vertrekken....je kunt beter je energie beter besteden aan een arts die wel naar je wil luisteren...En die zijn soms heel moeilijk te vinden....

sterkte en je kunt mss een engeltalige ICC meenemen, maar Engels wordt niet zo goed gesproken in Spanje....een arts zou Engels moeten kunnen lezen....
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bezoek internist in Spanje

Bericht door lulu »

dank je jos,
gelukkig ben ik niet lang en gericht boos hoor! fijn dat je meedenkt.

steffie, hoe gaat het nu met je?
succes & sterkte!
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Gebruikersavatar
esteffiestar
Beginner
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 nov 2012, 13:25

Bezoek internist in Spanje

Bericht door esteffiestar »

;) dank je meiden, ik ben te op maar gelukkig hebben een paar zwarte laarsjes mijn verdriet en boosheid , iets minder gemaakt, naast het ziekenhuis een winkelcentrum , ik moest iets leuks doen , nu ik na zoveel weken weer eens buiten was voor zoiets naars. Dank jullie voor de steun zal morgen verder vertellen. Trusten allemaal ga nu rusten en genieten van een kopje gember thee.
Ik wil geen Calimero zijn en toch voel ik me soms zo.
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bezoek internist in Spanje

Bericht door lulu »

ja, vreselijk toch. door de open houding van je huisarts kreeg je weer wat hoop toch? en dan denk je, wie weet wat de internist kan bijdragen... en dan blijkt het allemaal voor niets...
je moet maar denken, goed en terecht dat ik gegaan ben, en jammer dat die man niet wijzer is dan die is. en je hebt er leuke laarsjes aan overgehouden!
in NL is het nu heel koud, brrr.
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bezoek internist in Spanje

Bericht door lulu »

hoi steffie, hoe is het nu met je (en je zwarte laarsjes)?
ben benieuwd, kijk maar of je aan antwoorden toekomt. ik hoop dat het een beetje gaat met je.
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Plaats reactie