Hoe nu verder ???

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
linniepinnie
Beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 sep 2012, 14:37

Hoe nu verder ???

Bericht door linniepinnie »

Lieve mensen,


Mijn hoofd zit helemaal vol met vragen....... dus ik ga proberen om er een duidelijk verhaal van te maken.


Tja sinds vandaag heb ik eindelijk te horen gekregen dat mijn huisarts toch denkt dat het ME verhaal waar blijkt te zijn !!!!

Eindelijk na ander half jaar lang vechten tegen een burnout tenminsten volgend de huisarts. En nu zegt hij we moeten toch maar eens verder lichamelijk gaan kijken ......... Je zou denken die springt nu vast een gat in de lucht.

Maar geloof me na 1,5jaar in therapie gezeten te hebben ben ik helemaal op!

Altijd heb ik aangeven ik ben niet depresief ik ben niet burnout ik heb geen relatieproblemen geen vervelende kinderen geen nare jeugd!!
Ik heb alles wat ik me wensen kan leuke man leuke kinderen lieve ouders
ik heb een mooi huis ik ben een gelukkig mens wat dat betreft dan.

Ja nu op dit moment omdat ik vast zit omdat ik niet meer weet hoe ik verder moet en ook eindelijk de psych die het zegt ik weet het niet meer.


Maar goed nu zei de huisarts wat wil je nu? hoe gaan we jou lichamelijk verder onderzoeken.

Ik zie ik weet het niet vertel het mij maar want ik ben klaar met het vechten.

Hij zei zal ik je (eerder heeft hij altijd gezegd het Vermoeidheids centrum lelystad is geld kloppenrij ) naar het VHCL terug sturen?

Ik zei nou ik weet het niet jullie hebben altijd dit gezegd en dat dat het niet was.

Goed om een lang verhaal kort te maken morgen ligt de verwijzing klaar.

Maar eigenlijk wil ik er op terug komen ik wil veel liever naar nu achteraf een internist en een neuroloog.

Zijn er nog andere dingen die ik over het hoofd zie en misschien ook belangrijk zijn?

Ik vind dat ik nu na al die tijd mag zeggen wat ik wil !!!

Dus mensen kom maar op en dan ga ik gewapend met een briefje richting de huisarts !!!

Ik wil het nu gewoon goed aanpakken en niet van het kastje naar de muur worden gestuurd.
Ook heb ik gekeken op vermoeidheidcentrum maar iedereen heeft het over Cognatieve therapie nou als ik ergens klaar mee ben ik het wel het omdenken van mijn gedachten en mijn klachten.
Even geen praatjes meer voor mij! fysio ergo therapieen dat is weer heel wat anders.

Bedankt voor het lezen van mijn warrige verhaal maar ik ben boos verdrietig en in de war van vandaag !!!


groetjes linda
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Hoe nu verder ???

Bericht door felixloena »

Hoi LInda, welkom

Dit is een handig document voor je huisarts http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-945.html

Ik heb nu niet de puf om uitgebreider te antwoorden,maar er zijn vast forumleden die dat gaan doen. succes!
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Izzy
Gevorderd lid
Berichten: 1012
Lid geworden op: 20 nov 2009, 15:54

Hoe nu verder ???

Bericht door Izzy »

Hey Linda,

Je bent niet verplicht om naar het vhlc te gaan toch?
Ben je al eens bij dr. Visser in amsterdam geweest? Naar mijn mening is hij 1 van de weinige (misschien wel de enige zelfs) die wat voor ME patienten in Nederland kan betekenen, hele fijne arts.
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Hoe nu verder ???

Bericht door felixloena »

De arts die het meest breed onderzoekt is dr De Meirleir in Belgie, maar die moet je zelf betalen.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
huppelepup
Gevorderd lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 11 jan 2011, 19:26

Hoe nu verder ???

Bericht door huppelepup »

Ik zou zeggen ga niet naar lelystad, maar naar dr visser van parkstadkliniek te amsterdam.
Plaats reactie