vraag om medewerking: ME Artshop

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
nijntje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 704
Lid geworden op: 03 dec 2006, 14:42

vraag om medewerking: ME Artshop

Bericht door nijntje »

ME Artshop : een webwinkel zonder commerciële doeleinden, maar wel voor het goede doel!


Deze webwinkel ontstond als gevolg van de oprichting van het “Steunfonds voor Dr. Uyttersprot” door haar patiënten naar aanleiding van de uitvoering van het onrechtvaardige vonnis door het RIZIV. Jullie zijn waarschijnlijk op de hoogte van de monsterboete die het RIZIV oplegde aan Dr. Uyttersprot, evenals het verloop van het proces tot bij de Raad van State, wat negatief uitdraaide voor de Dokter. Wij patiënten, richtten daarom in eerste instantie een steunfonds op (www.everyoneweb.com/steunfondsdruyttersprot ), dat we al snel linkten aan een webwinkel.
Naar de toekomst toe is het de bedoeling dat we na dit grote project, het steunfonds voor Dr. Uyttersprot, verder werken om andere goede doelen in de ME-wereld te steunen. We willen namelijk ME/cvs kenbaar maken bij een breed publiek, in de vorm van verkopen via onze webwinkel ME Art,die niet commercieel gericht is, maar waarvan de opbrengsten volledig naar ME/cvs-doelen gaan.
In onze webwinkel vind je vooral eigengemaakte (door ME/cvs-patiënten) zaken, zoals juwelen, sleutelhangers, wenskaarten, tekeningen, schilderijen, etc…

Bij deze wou ik vragen of er patiënten op deze website/dit forum eventueel een bijdrage willen leveren aan onze webwinkel door o. a. enkele van hun creaties te schenken (terugbetaling van benodigdheden kan geregeld worden) voor dit goede doel aub? Ook om samen brainstormen over mogelijke activiteiten, orginele verkoopsartikelen, verkoopsstrategiëen etc, zijn mensen van harte welkom!

U kan steeds contact met ons opnemen via mail : meartshop12@gmail.com.



Beste dank bij voorbaat,
Hilde Vdh
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

vraag om medewerking: ME Artshop

Bericht door felixloena »

Wat een goed idee!

Ik zal eens kijken wat ik nog heb liggen, ik haak wel eens wat. Wie weet kunnen jullie het verkopen.

groetjes
Francis
Leven is het meervoud van lef - Loesje
nijntje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 704
Lid geworden op: 03 dec 2006, 14:42

vraag om medewerking: ME Artshop

Bericht door nijntje »

dat zou fijn zijn Francis... alvast hartelijk dank!
Plaats reactie