Sophie @ DML

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
senna
Donateur
Donateur
Berichten: 2623
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:42

Bericht door senna »

In Stevia zit geen fructose en geen koolhydraten.
Dat weet ik uit eerste hand.
Natuurlijk zijn er zeker al producten op de markt waar stevia in zit maar ook andere rommel.
Dit om de prijs te drukken.
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Wat is Tagatesse?
Life smells...
Gebruikersavatar
sophie221
Actief lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 okt 2012, 13:34

Bericht door sophie221 »

Even een korte update.

Na het laatste bezoek aan DML is er bloed afgenomen en naar redlabs gestuurd. Dit wordt gecheckt op bartonella en lyme.

Daarnaast zou er een aanvraag naar augsburg worden gestuurd zodat ik een kit kreeg thuis gestuurd om bloed te laten afnemen en dit naar augsburg terug te sturen. Ook dit wordt op lyme getest.

Het heeft ruim 3 weken geduurd voordat ik de kit heb ontvangen, tussendoor wel contact gehad met België, maar uiteindelijk toch alles ontvangen. Morgen ga ik dan eindelijk bloed afnemen en als het goed is komt dhl morgen het pakketje ophalen en wordt het met spoed naar Duitsland gebracht. Ik vond het hele dhl gebeuren nogal onduidelijk dus ik hoop dat het allemaal goed verloopt.

Ik word gek van al het wachten en wil nu toch wel heel graag uitslagen zien. Maar goed, waarschijnlijk vanaf morgen nog 2-3 weken en dan is er meer bekend.

Hoe lang duurde het gemiddeld bij jullie voordat uitslagen uit augsburg bekend waren? En ik heb aangekruist dat de uitslag naar mij mag worden gestuurd ( ik stuur het dan naar DML) wordt dit per mail of per post opgestuurd?
Gebruikersavatar
amber
Actief lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 01 jun 2012, 08:53

Bericht door amber »

Hoi Sophie. Mijn uitslag uit Augsburg had ik al na 1,5 week. Ik heb via de mail na 1 week gevraagd per mail of ze de uitslag al hadden. Die hadden ze en stuurde ze dus via mail naar mij. De uitslagen waren ook naar DML gestuurd.
Ik weet niet hoe het zit als je aangeeft dat je zelf de uitslagen wilt. Succes! Bij mij kwam er Lyme uit.
Hope and just believe.
Gebruikersavatar
sophie221
Actief lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 okt 2012, 13:34

Bericht door sophie221 »

Thanks amber. Ik kreeg vanochtend al het bericht dat ze mijn bloed hebben ontvangen en dat het nu 10 tot 12 dagen zal duren. Na 9 dagen ga ik eens mailen om te kijken of ik het ook via mail kan ontvangen. Mijn geduld is op, stom hè?
Gebruikersavatar
amber
Actief lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 01 jun 2012, 08:53

Bericht door amber »

Ik had ook helemaal geen geduld, haha! Veel succes! Ik ben benieuwd wat de uitslag is.
Hope and just believe.
Gebruikersavatar
sophie221
Actief lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 okt 2012, 13:34

Bericht door sophie221 »

Ik heb vandaag de uitslag van redlabs binnen gekregen. Ik ben geschrokken omdat ik negatief ben getest op lyme. Terwijl DML zeker leek te zijn dat ik dit wel heb. Tevens ook negatief op bartonella. Ik noem hieronder de afwijkende waarden, de referentiewaarden staan erachter:

Elastase expression 205 (0-150)
Naglase activity 2,3 (0,32-0.95)
Perforin mNRA expression 224 (250-750)
Il-10 mNRA 88 (10-80)
TGf beta1 mNRA 49 (0-30)

Borellia igm negatief
Borellia igg negatief.
Bartonella negatief


Zoals ik al zei ben ik redelijk in paniek. Er is nu nog een test gaande in augsburg maar ik ben bang dat die nu ook negatief zal zijn en dat ik dus weer terug bij af ben. Ik weet ook niet wat de waarden die hierboven genoemd zijn betekenen dus waar het dan weer op zou wijzen. :(
Laatst gewijzigd door sophie221 op 14 mar 2013, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

Bericht door sowfia »

Bij veel mensen zijn de testen van redlabs negatief en Augsburg positief, dus niet panikeren. Bij mij was het ook zo ;-)
Gebruikersavatar
chika
Gevorderd lid
Berichten: 552
Lid geworden op: 10 mei 2011, 22:20

Bericht door chika »

Idd!

Bij mij werden in januari 2 testen voor lyme afgenomen: De Belgische kwam negatief terug en die van Duitsland positief.

Wat ik wel vreemd vind is dat je de Belgische al hebt en de Duitse nog niet want die duren maar 2à3eken.

Bel eens DML op om te vragen of ze ze al hebben?

grts en duimen!
Health is not valued till sickness comes.
-Thomas Fuller-
Gebruikersavatar
amber
Actief lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 01 jun 2012, 08:53

Bericht door amber »

Mijn Lyme-test van de redlabs was ook negatief. Hij bekijkt het gehele plaatje, dus maak je geen zorgen!
Hope and just believe.
Gebruikersavatar
sophie221
Actief lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 okt 2012, 13:34

Bericht door sophie221 »

@ chika: ja het klopt inderdaad dat redlabs er veel langer over doet dan augsburg. Maar ik kreeg het pakketje vanuit Duitsland heel erg laat en het is pas vorige week dinsdag aangekomen in het lab aldaar. Ik hoop dus eind van deze week ook die uitslag te hebben.
Gebruikersavatar
sophie221
Actief lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 okt 2012, 13:34

Bericht door sophie221 »

Inmiddels hebben de tweede ronde bloedonderzoeken ongeveer 800 euro gekost. ( voor degene die willen weten waar ze aan beginnen).
Nu hoop ik maar dat er echt iets komt waardoor het behandelplan kan starten.

Omdat ik toch weer midden in de nacht wakker ben heb ik het lab in Duitsland gemaild en gevraagd of de uitslagen al bekend waren. Nu is het afwachten. Alweer ;) maar goed hopelijk morgen, overmorgen of vrijdag dan de definitieve uitslag.
Gebruikersavatar
amber
Actief lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 01 jun 2012, 08:53

Bericht door amber »

Ik ben hier erg benieuwd!
Hope and just believe.
Gebruikersavatar
sophie221
Actief lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 okt 2012, 13:34

Bericht door sophie221 »

Ik heb de uitslagen binnen, en ik snap er niets van.
Ik zal ze hieronder opsommen.

Borellia LTT
Borellia burgd. Fully antigen 0 si
Borellia OSP-mix 0 si
Borellia LFA-1 1 si

De cd 57 lijkt normaal.

Wat betekent die 1 bij borellia LFA? Dus niet de 1 achter LFA maar die 1 als uitslag.
Gebruikersavatar
sophie221
Actief lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 okt 2012, 13:34

Bericht door sophie221 »

Ik zit echt te janken op de bank. Ik heb het gevoel dat er weer helemaal niets is uitgekomen. En dat ik nooit de oorzaak ga vinden. DML leek zo zeker van zijn zaak dat ik lyme zou hebben.
Plaats reactie