Ervaring met magnetiseur? (René de Kok?)

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Marloes
Gevorderd lid
Berichten: 1297
Lid geworden op: 15 okt 2005, 14:42

Ervaring met magnetiseur? (René de Kok?)

Bericht door Marloes »

di schreef:Nu mijn vraag aan jullie:
Ik zit er over te denken om bij René de Kok, Natuurgeneeskundige praktijk in Poeldijk een afspraak te maken.
Hebben jullie hier ervaringen mee of met een andere magnetiseur?
Is er misschien iemand met ervaring hiermee die er wat over kan vertellen?
Keep on rockin'
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Ervaring met magnetiseur? (René de Kok?)

Bericht door Marjolijn »

Beste 'Di',

In ons onderdeel 'Behandelingen' kan je ook ervaringen lezen met magnetiseren. Hier de directe link:
http://www.me-gids.net/module-Info-view-pid-66.html

Groetjes,
Marjolijn
di
Beginner
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:13

Ervaring met magnetiseur? (René de Kok?)

Bericht door di »

Dank je wel. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen.

Groetjes,
Dinanne
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

hallo di ik heb ook magnetiseren gehad ,maar ik denk dat wat ik had anders is dan wat jij bedoelt,er word niet met magneetjes gewerkt ,zij deed het puur met haar handen ,ze begon boven mijn hoofd raakte mij niet aan en ik werd even eng ,toen sloeg ze met haar handen weg en begon opnieuw en zo ging zij mijn hele lichaam langs, en iedere keer sloeg ze weer met haar handen alles weg het werd heel warm en tintelig niet onaangenaam ,haar handen werden bloedheet ,en zij vertelde mij wat ze allemaal voelde en het klopte ,toen ik weg ging voelde ik energie ,maar dat was maar heel kort ,ik ben heel dikwijls bij haar geweest en iedere keer voelde ik mij daarna lekker ,maar mijn lichaam kon de energie ,niet vast houden ,en de laatste keer zei ze dat ik al haar energie weg haalde ik vind het nog steeds jammer ,nu ben ik op zoek naar haar ze is verhuist en ik weet niet waarheen groetjes alie
di
Beginner
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:13

Bericht door di »

Ik heb woensdag een eerste afspraak. Hij gaat me dan uitleggen hoe alles werkt.
Hij vertelde me iets over een soort kastje. Ik wacht het af.

Groetjes,
Dinanne
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

ben toch benieuwd wat dit is di ,dit is wel anders als ik had, hou je ons ervan op de hoogte ,sterkte en succes liefs alie :wink:
di
Beginner
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:13

Bericht door di »

Het heeft even geduurd, maar ik ben bij de natuurgeneeskundige geweest.
Toen ik hem vertelde dat ik ruim 8 jaar geleden een soort Pfeiffer heb gehad, wist hij al genoeg. Het blijkt wanneer je goed ziek ben geweest, je energie verliest en dit niet zomaar terug komt.
Hij heeft mijn energie gemeten met een apparaatje. Dit moet normaal gesproken 80 zijn, dit was bij mij 20. Dit was dus veel te laag. Hij heeft een kastje op mijn buik gelegen en hiermee moest ik een half uur zitten. Na een zo'n sessie komt er 20 energie bij. Ik ben 3 dagen achter elkaar geweest en sta nu op 80. Ik moet het een week aankijken. Als ik dan toch nog moe ben, moet ik heb bellen en gaat hij nog het een en ander onderzoeken.
Ik heb woensdag, donderdag en vrijdag een sessie gehad en ik moet zeggen dat ik me best wel goed voel. Ik ben zelf ook erg benieuwd hoe ik me de komende tijd zal voelen.

Groetjes,
Dinanne
Gebruikersavatar
Henny
Gevorderd lid
Berichten: 1084
Lid geworden op: 20 feb 2006, 12:36

Bericht door Henny »

De eerste energie die erbij komt wordt vaak door het lichaam gebruikt door herstel- en opruimwerkzaamheden. Gevolg is dat je je net zo moe kunt blijven voelen......
Hartelijke groet van Henny
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

ja dat klopt hennie dat had ik ook maar dit was iets anders als di bedoelde ik ben dus bij een magnetiseur geweest die alleen met haar handen werkt en wat di bedoelt heeft volgens mij met wat anders te maken ,of heb ik het mis groetjes alie
di
Beginner
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:13

Bericht door di »

Dit was met een klein zwart kastje, dus niet met handen. René is de enige in Nederland die dit bezit (hij heeft octrooirecht hierop)
Helaas heb ik me tot nu toe alleen zaterdag en zondagochtend goed gevoelt. Dus ben benieuwd hoe het verder zal gaan. Waarschijnlijk zal mijn bloed nagekeken worden.
Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes,
Dinanne
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

dat had ik dus ook di de eerste dag voelde ik met wat fitter maar na twee dagen was het weer over na een jaartje ben ik gestopt ,dus ben ik zo benieuwd hoe dit afloop heel veel sterkte di en veel liefs van alie
Gebruikersavatar
huppelepup
Gevorderd lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 11 jan 2011, 19:26

Bericht door huppelepup »

Wel een oud topic maar is er iemand die bij René de Kok geweest is ik zou graag meer over zijn behandeling en jullie ervaring willen weten.
Groetjes
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Ik ben lang geleden een keer bij een magnetiseur geweest op aanraden van een goede klant van me. Dat zijn mensen die gaven hebben - daar twijfel ik geen moment aan en ze zijn ook perfect te verklaren - maar het effect was zo tijdelijk bij me (amper een dag) dat ik het voor bekeken heb gehouden. Een sessie kostte me gewoon teveel en is nu eenmaal niet terugbetaald.

Op een bepaald moment heb ik wel overwogen om magneetpleisters aan te schaffen. Magnetisme houdt ons heelal bijeen. Het wordt gebruikt in de wetenschap dus er is niks hocus pocus aan.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
huppelepup
Gevorderd lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 11 jan 2011, 19:26

Bericht door huppelepup »

Nee deze persoon doet het via een kastje waar je op aangesloten wordt, niet dmv zijn handen langs je lichaam te strijken.
plassterk
Donateur
Donateur
Berichten: 611
Lid geworden op: 20 okt 2005, 10:19

Bericht door plassterk »

Ik dacht dat zwaartekracht het heelal bijeen hield. :wink:
Be warned. De E-spirocheet veroorzaakt E-lyme, is kritiek resisitent en onuitroeibaar. Heeft uw forum E-lyme? Let op buitensproige quotes
Plaats reactie