Morgen 22-11-2012 ME in 'dokters' op Net5 om 19.55

Hier kan je lezen of laten weten wanneer er een programma op tv of radio komt over ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi josje15,
josje15 schreef:...... ik voel me op mijn gemak en dan ga ik soms grapjes maken :wink: :oops:
:lol: gewoon doen, hoor meis, grapjes maken!

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
novo1986
Beginner
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 okt 2012, 19:51

Bericht door novo1986 »

@ manja, ik heb ook heel veel keelontstekingen gehad, en uiteindelijk gelukkig mijn keelamandelen laten verwijderen, wat echt geen pretje was, maar nu geen last meer!
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

josje15 schreef:Nog even de topic "Dokters"

In 1 van de eerste afleveringen eind oktober, was er het klassieke verhaal van onbegrip.
Voorzover ik het me herinner, was er een vrouw met vermoeidheidsklachten die naar werd behandeld door de arts en een arts in opleiding die erbij zat, sprak er de arts op aan en ging achter de patiente aan om........weet ik niet meer.
Kan de uitzending niet terugkrijgen bij "gemist". Niemand gezien????
De leerlingarts gaf aan dat lyme een mogelijkheid was (andere arts vond dat alles goed was) en ging daarom achter mevrouw aan. Later bleek ze inderdaad lyme te hebben.
Syl
Actief lid
Berichten: 218
Lid geworden op: 05 sep 2008, 17:45

Bericht door Syl »

Bij het zien van de aflevering dacht ik:" Wat een leuke arts, zo'n lekker ding ben ik nog niet tegengekomen.." :oops:

En ook dacht ik dat het een zeldzaamheid is dat een arts met volle aandacht ingaat op de klachten. Maar goed, heb dan ook wel een allergie ontwikkeld voor de reguliere medische sector. Voor Dokter Peter Paul zou ik echter nog wel een poging wagen... grijns.

Al ging het niet om ME, toch vond ik het wel goed dat het op de buis kwam.
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

wowww ik heb ook even gekeken en waar kan ik op consult bij Peter n Paul, iemand enig idee :idea: Ik kan eigenlijk al zo snel mogelijk. O:) :-s
Morgen heb ik wel tijd! 8)

En gisteren 345 mensen on-line :shock:
Dear Karma, I have a list of people you missed
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Bericht door josje15 »

De leerlingarts gaf aan dat lyme een mogelijkheid was (andere arts vond dat alles goed was) en ging daarom achter mevrouw aan. Later bleek ze inderdaad lyme te hebben.

Hey Stargazertje, ja, dat was het ik was toen nog niet op het forum, daarom was die link met Lyme weer uit mijn hoofd verdwenen, de clou vergetenME-symptoom :wink:
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
Gebruikersavatar
josje
Gevorderd lid
Berichten: 830
Lid geworden op: 10 mar 2010, 11:04

Bericht door josje »

hihi,Melanie ik moet om je lachen.
Plaats reactie