Ziek zonder koorts

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

yep, hier ook al sinds begin nooit koorts, maar wel vaak idd erg rillerig (dat typische gevoel, anders dan gewoon koud hebben) en/of ijskoud, ook bij 27 graden&ondanks trui+fleecevest+fleecedeken+dekbed tot op bot koud en rillerig en maar niet warm kunnen krijgen, spierpijn, gloeiend gezicht/voorhoofd alsof ik min.40 graden koorts moet hebben, maar zelfs dan maar 37,6 ofzo (andere keren meette ik nooit). meet het ook nooit meer, toch geen zin.

immuunsysteem blijkt idd volledig overhoop (tot ik dat wist dankzij de meirleir ook altijd door huisarts te horen niets aan de hand, bloedwaarden goed, u bent zo gezond als een vis!:shock:, dat ik me alles behalve zo voelde mocht niet uitmaken..)
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
nanda
Actief lid
Berichten: 364
Lid geworden op: 04 mar 2011, 21:38
Locatie: lelystad

Bericht door nanda »

hee dit had ik helemaal over het hoofd gezien. Ik heb idd ook nooit koorts terwijl ik me doodziek voel.
Ik zei vroeger ook altijd dat je pas ziek bent als je koorts hebt maar daar ben ik allang op terug gekomen

De enige uitzonderingen waren vorig jaar toen had ik een nierbekkenontsteking en toen had ik klapperkoorts, boven de 40 graden.
En een jaar of 10 geleden ook klapperkoorts omdat mijn alvleesklier was ontstoken, toen kwam ik ook in het ziekenhuis terecht.

Maar bij griep en andere infecties nooit koorts, meestal is mijn temperatuur lager als wat "normaal"zou zijn.
Het leven is wat je gebeurd terwijl je andere plannen maakt...
Plaats reactie