Hoi Alice, heb hier ook even gesplitst en dit deel naar het onderdeel 'Studie' verplaatstalice schreef:Hoe gaat het met je school ? (school en werk is toch zo'n beetje hetzelfde he, dus dat is nog wel on-topic) Kun je dat een beetje redden?

Groetjes van Zuiderzon
Haha. School gaat, ik zit nu door mijn ziek-zijn voor de 3e keer in het eerste jaar van mijn opleiding! Ik wordt begeleid door studie&handicap. Ik heb aangepast rooster en mag mijn auto op de lerarenparkeerplaats zetten die pal naast de deur van school is, verder heb ik een liftsleutel.
Omdat ik het jaar voor de 3e keer doe, hoef ik een aantal dingen niet opnieuw te doen of mag ik dingen die ik snap (de stof is niet moeilijk, alleen veel verslagen) zelfstandig thuis doen. Eigenlijk zou ik 29 januari beginnen met een aangepaste stage op mijn oude basisschool (ik doe onderwijsassistente MBO) omdat dit in mijn woonplaats is en vorig jaar had ik ook veel begrip toen ik opnieuw ziek werd. Helaas kreeg ik slechts 2!!! schooldagen van te voren te horen dat ik hier niet mee mocht beginnen omdat ik niet "Stabiel" genoeg ben. Dat weet ik zelf ook wel, maar men heeft mij ook niet verteld dat ik dan niet mocht stage lopen of soort van aangepaste eisen dat ik mocht gaan stage lopen. Dan had ik het zien aankomen en me er een beetje op instellen ipv dat het nu ineens koud op mijn dak viel!
Ik moet nu vanaf volgende week weer lessen met mijn klas doen (zij hebben afgelopen week blokstage gehad) Op maandag: 9-12 naar school, Dinsdag: 9-10.30 & 14-15.30, Woensdag 9-10.30 & 12.30-14 Dat gaat niet lukken zoals het er nu uit ziet. Zeker woensdag omdat ik tussen die tijd niet uitgerust ben, dinsdag ook niet maar het is btr dan woensdag. Maandag heb ik les van mijn mentor, we hebben project en moeten samenwerken aan opdrachten en ook een aantal zelfstandig doen. Deze zelfstandige opdrachten doe ik dan ook thuis.
De stage mag ik dus niet doen van school, wel mag ik dit gaan doen als vrijwilligerswerk maar dit gaat dan wel echt buiten school om.
Lang verhaal dus;) Ik hoop dat het allemaal gaat lukken!
Wish Me Luck;)