Rolstoel

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
gisèle
Beginner
Berichten: 30
Lid geworden op: 30 jan 2007, 19:57

Rolstoel

Bericht door gisèle »

men kan rolstoelen en zo kopen op sites met tweedehands artikelen

is dan veel goedkoper hoor!!!

gr gisèle
gisèle
Beginner
Berichten: 30
Lid geworden op: 30 jan 2007, 19:57

Bericht door gisèle »

is wel 2de hands maar dat mag toch hé??? er zijn ook bijna nieuwe rolstoelen bij soms,zelfs van die speciale scooters bij voor mensen die moeilijk gaan of zo
als het iemand kan helpen,kijk maar
gr gisèle
Gast

Bericht door Gast »

hoi,

ik heb een rolstoel bij de gemeente aangevraagd, er is een arts komen praten en binnen een maand had ik een rolstoel via welzorg.
deze zijn langsgekomen om de maten op te nemen, en ik heb er een waarbij je de rug kunt verstevigen dmv klittenband
hij is spiksplinternieuw en gratis
door deze rolstoel kunnen mijn man en ik weer eens uitgebreidt winkelen of wandelen, dus een uitkomst, ook al wordt ik van winkelen ook weer erg moe, de drukte van mensen etc, maar je bent er eens lekker uit.
groetjes van marion
ps had er eerst een via thuiszorg, masar die moet je naar 6 maand weer inleveren of anders huren.
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

ik heb een rolstoel en een scootmobiel via wvg wettelijke voorzieningen gehandycapten ,via mijn internist ,en dat is ook gratis door gemeente rotterdam verstrekt,ik heb het er wel moeilijk mee gehad ik ben nogal trots en heeft er zelfs bij een psygoloog gelopen ,maar nu kom ik weer overal met mijn gewone rolstoel, ga af entoe nog wel eens naar destad of de pier en met mijn scoot maak ik de buurt onveilig maar zo heb ik wel een beetje het idee dat ik er bij hoort groetjes alie
Plaats reactie