Donor registratie-druk en Desanne van Bredero

Hier kan gediscussieerd worden over nieuws en onderzoek over gezondheid in het algemeen (niet specifiek over ME).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Donor registratie-druk en Desanne van Bredero

Bericht door annac »

Donor registratie-druk en Resanne van Bredero.

Gister bij moraalridders dit gezien?

http://www.eo.nl/tv/moraalridders/artik ... ederode-1/

Heb gereageerd met het met Desanne eens te zijn (ben zelf wel donor).

---annac, 25 oktober 2012 13:12 uur
Helemaal met Desanne eens. Hoewel ik al jaren zelf dus wel donor ben en het gewoon zo houd.

Maar wat mij dus stoort is de bejubeling van medische hoogstandjes terwijl goede behandeling en begeleiding van andere chronisch ziekten buiten eigen schuld en/of levensstijl, gigantisch achterblijven. Om maar een ziekte als ME te noemen, bv *. En dan heb ik het nog niet eens over deze publiekelijk merendeels belachelijk gemaakte aandoening, maar ook over de WEL erkende chronische ziekten.

*Zie "De Dokters" jl. 22 oktober, welke een uitzondering (ommekeer?) laat zien.---

-------------------------------------------------------------------------------------

Blijft natuurlijk wel een feit dat wetenswaardigheden voortgekomen uit transplantaties voordelen kunnen opleveren voor andere chronische ziekten. ALS die tenminste gedeeld worden met andere disciplines. en dat valt nog al eens zwaar tegen, gezien de ego's die er in de medisch stand en overal elders rondlopen.
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Donor registratie-druk en Desanne van Bredero

Bericht door felixloena »

Goed gedaan Annac!
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Plaats reactie