APS

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Philomeen
Beginner
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:51

APS

Bericht door Philomeen »

Hallo
Wie heeft er enige ervaring en liefst een positieve met APS therapie????
Het is eigenlijk voor pijnbestrijding maar schijnt ook goed te werken bij cvs.Graag jullie reactie. Groetjes, Philomeen
misschien voel je je morgen wat beter
Goudlokje
Beginner
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 nov 2006, 19:15

Bericht door Goudlokje »

Hoi Philomeen, ik heb er zelf geen ervaring mee maar bij behandelingen staan er wel een paar:
http://www.me-gids.net/module-Info-view-pid-33.html
Gebruikersavatar
Jacqueline
Actief lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 04 jul 2006, 17:31

Bericht door Jacqueline »

Hoi Philomeen,

ik heb zelf geen ervaring met APS, maar mn schoonvader heeft er uitstekende ervaringen mee! Die gebruikt het inderdaad voor pijnbestrijding. Hij zei dat de arts waar hij heen ging (die dus met APS werkt) vertelde dat hij ook al aardig wat mensen met ME/CVS had geholpen. Ik heb het telefoonnummer gekregen en was eigenlijk van plan om deze week eens te bellen!

Heb jij er al ervaringen mee of overweeg je ook om deze behandelingen te proberen?
Philomeen
Beginner
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:51

APS

Bericht door Philomeen »

Hoi Jacqeline, Nee ik heb er geen ervaring mee. Maar ik heb er iets over gelezen dat wel heel hoopvol klinkt. Vandaar mijn vraag wie o wie deze behandeling ondergaat met welk resultaat. Waar woont die arts van jou ???
misschien voel je je morgen wat beter
Gebruikersavatar
Jacqueline
Actief lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 04 jul 2006, 17:31

APS

Bericht door Jacqueline »