Bartonella behandelen met baxters

Hier is er plaats voor vragen en discussie over Fibromyalgie, Lupus, EDS, Lyme, Sjögren, Addison, B12-tekort, MCS,...

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
gezondverstand
Actief lid
Berichten: 217
Lid geworden op: 02 apr 2012, 08:36

Bericht door gezondverstand »

Beste Roger.

Voor wat betreft het verschrikkelijke ziektebeeld van je dochter wil ik je toch het volgende vertellen:

Je schrijft:

Het is in elk geval een geruststellender manier van werken dan bij DML waar bijna iedereen nu de Bartonella/Borrelia diagnose krijgt met zware kuren antibiotica. Uiteraard, iedereen zoekt hulp waar hij kan en we zijn er nog niet...

Roger: Ik wil je graag verder helpen:

Ook als er bij Dr. de Meirleir én het lab. in Augsburg geen Borrelia aangetoond is wil dat nog niet definitief betekenen dat ze geen lyme heeft, integendeel.
Wat dat betreft zijn jullie er inderdaad nog niet..

Als er uit de bloedtesten uit Augsburg géén Borrelia is aangetoond betekend dit dat er in het bloed niets meer aangetoond kán worden en dat de toxines van de Borrelia bacterie in haar hersenen zijn doorgedrongen, met deze ernstige gevolgen.
Je hebt dan te maken met : intracellulaire intoxicatie.

Lyme is dan op geen enkele manier meer aan tonen dan alleen met de Vegatest/Bioresonantie.
Pas als je deze test laat doen bij haar heb je zekerheid.!

Lees hiervoor echt eens het topic : Vegatest/Bioresonantie/Homeopathie : een pleidooi.

Epilepsie kan ook veroorzaakt worden door lyme:

www.tekenlyme.nl/forum/ziekte-van-lyme- ... handeling/

Het syndroom van Cushing kan óók lyme als oorzaak hebben!

Er zijn bovendien voldoende bewijzen dat vaccinatie's en epilepsie ook met elkaar te maken hebben.

Kijk eens op :

www.tinussmits.nl/

en

www.vaccinvrij.nl/

Vaccinatieschade is ook uitstekend aan te tonen (én te behandelen) met de Vegatest/Bioresonantie

Lyme en/of vaccinatie-schade kúnnen zeker lijden tot epilepsie.

En beide !

Ik maak het van dichtbij mee....

Heel veel sterkte

G.V.
Gebruikersavatar
roger
Beginner
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 sep 2012, 15:11
Locatie: Waasland

Bericht door roger »

Sinds lange tijd ben ik niet meer op de site geweest en zeker niet meer geschreven. Ik moet jullie toch verder laten weten hoe het verliep want misschien zijn er andere mensen mee geholpen.
Onze dochter is in december 2012 in UZG voor de eerste keer getest op insulineresistentie (suikertest, OGTT). Dit was meteen raak: in hoge mate insulineresistent. De eerste keren naar Gent (dec 2012/jan2013) moesten we haar met de rolstoel bij de prof brengen. Men dacht niet dat de insulineresistentie de extreme klachten kon verklaren, maar ze moest alleszins starten met Metformine. Maar ze is dan heel snel beginnen vermageren (had zwaar overgewicht) en voelde vlug kracht terugkeren. Op enkele maanden tijd was ze een ander mens. Midden 2013 is ze een week op vliegvakantie naar Griekenland geweest! Nu werkt ze intussen part-time. Misschien zijn nog een aantal mensen met CVS diagnose in dat geval?! Laat zeker een OGTT test doen (met insulinemeting want anders waardeloos).

Toch is het ook niet helemaal van een leien dakje gelopen. Bij een van de blackouts in jan 2013 in het beging van de behandeling (ze kan nu nog syncopes hebben - voedingsevenwicht is zeer belangrijk) zijn we naar de spoed in UZG geweest. Een spoedarts had na haar 5 minuten te zien haar diagnose: psychologische problemen. Terwijl ze juist aan haar voeten gevallen was door totaal krachtgebrek. Deze voorbarige en gegeven haar beperkte onderzoek een arts onwaardige diagnose heeft nog invloed gehad op haar behandeling want nu werd eerst gedurende maanden het psychologische op de voorgrond geplaatst. Gelukkig ging de medicatie-behandeling door en gaven de feiten deze spoedarts ongelijk.

Ook vandaag zijn er nog gezondheidsproblemen, maar van heel andere aard. Dus niet alles is koek en ei, maar vergeleken met het dieptepunt bij DML (okt-nov 2012, zie hierboven) is er terug een leven opengegaan.

Hoop dat het intussen met jullie en de mensen die we leerden kennen ook beter gaat? Malu? Alvast dank voor alle steun en suggesties die we hier mochten ondervinden.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Fantastisch nieuws!

Toeval wil dat ik 10 dagen geleden een denktank heb opgericht op Facebook met mensen die chronisch ziek zijn én de eerste opmerking van iemand was of we ons hadden laten testen op insulineresistentie!!

Mag ik het resultaat van je dochter delen in de groep zodat mensen zien dat het echt wel zin heeft?

Nog veel beterschap!
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Geweldig dat het zo goed gaat met je dochter!! :D
Ik weet weinig.
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

Heel fijn dat deze verbetering heeft ingezet!
En schande, de spoedarts. Ben je zo weer verder van huis. Maar dat is achter de rug!
Veel succes met je dochter.
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Plaats reactie