dove plekken. buikspierpijnen

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
l
Beginner
Berichten: 82
Lid geworden op: 31 aug 2012, 21:30

dove plekken. buikspierpijnen

Bericht door l »

Heeft er nog iemand last van dove plekken in de benen en een soort buikspierpijnen? Zeer raar.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

dove plekken. buikspierpijnen

Bericht door asje »

Voelt die buikspierpijn als andere/gewone spierpijn of anders? Ik heb een tijd een pijn in de buik gehad na een paar behandelingen bij een osteopaat die niet leek op gewone spierpijn. Ik las toen over pijn aan de 'ophangingsspieren' (rond je organen dus) bij ME, dat leek het wel te zijn, een nare pijn. Ik weet niet of het officieel zo heet maar het voelde alsof m'n organen 'hingen' ipv stevig te liggen. Na een tijd ging het over.

Maar je kunt natuurlijk ook gewone buikspierpijn hebben als je die spieren te veel hebt belast.
Life smells...
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

dove plekken. buikspierpijnen

Bericht door marlène »

Is de buikspierpijn een verticale pijn in het midden van je buik thv/naast je navel?
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
l
Beginner
Berichten: 82
Lid geworden op: 31 aug 2012, 21:30

dove plekken. buikspierpijnen

Bericht door l »

Idd het is niet zoals gewone buikspierpijn, het is over het gehele oppervlak van de buik een raar gevoel. Voor mij voelt het aan alsof mijn weefsel/spieren wat onstoken is. Zeer raar.
Er is een Ct genomen van de buik ondertussen en alles is goed. Toch voel ik het alsook soms pijn aan de ribben die komt en gaat. Zeer raar.
Is het beter nu met de osteopathie?
Marlène: nee niet naast de navel, over het gehele vlak.

groetjes
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

dove plekken. buikspierpijnen

Bericht door asje »

Ik weet niet of het hetzelfde is, je hoort van de vreemdste pijnen bij ME-ers hè.

Bij mij was het een iatrogene pijn, veròòrzaakt door behandeling, van de osteopaat dus. Ik kwam daar voor een blessure maar zij dacht wel even iets aan de ME te kunnen doen. Het heeft toch wel een paar jaar geduurd voordat die pijn weer helemaal wegbleef..
Life smells...
Plaats reactie