"cvs niet veroorzaakt door virus"

Hier kan gediscussieerd worden over nieuws, artikelen en onderzoek over ME (cvs)

Moderator: Moderators

lionheart
Actief lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 06 jan 2013, 23:57

Bericht door lionheart »

Ok, dit gaat dus nergens over. Het originele artikel stelt:
"A Multicenter Blinded Analysis Indicates No Association between Chronic Fatigue Syndrome/Myalgic Encephalomyelitis and either Xenotropic Murine Leukemia Virus-Related Virus or Polytropic Murine Leukemia Virus".

Met andere woorden; er zou gevonden zijn dat het niet veroorzaakt zou worden door het Xenotropic Murine Leukemia Virus (XMRV) óf het Polytropic Murine Leukemia Virus. Dat is toch geen bewijs dat het niet door "een virus" wordt verzoorzaakt. Ik word hier een beetje misselijk van dat dit soort artikelen verschijnen. Op deze manier wordt allerlei onjuiste informatie verspreid. Gewoon negeren dit soort onzin artikelen zou ik zeggen...
Volg je gevoel, kom voor jezelf op en blijf vechten !
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Ingezonden brieven schrijven is beter dan negeren, de krantenlezer weet van niks dus een tegengeluid heeft zin.
Life smells...
lionheart
Actief lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 06 jan 2013, 23:57

Bericht door lionheart »

Dat snap ik. Wat ik bedoelde is...laat je er niet gek door maken. Stond dit artikel alleen op deze site, of ook op andere sites ? Ik zal er graag een reactie op willen geven.
Volg je gevoel, kom voor jezelf op en blijf vechten !
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Een dergelijk artikel heeft in veel kranten/bladen gestaan. Niemand van ons laat zich hierdoor gek maken, wij weten wel beter. We worden wel gek van het feit dat er dan zulke lulartikelen in landelijke kwaliteitskranten en medische bladen staan. Maar dit is al van een paar maanden geleden hoor...
Life smells...
Plaats reactie