Dokter maandag (bloedprikken)

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

whisje
Actief lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 02 mar 2012, 19:59

Dokter maandag (bloedprikken)

Bericht door whisje »

Ik heb vanmorgen toch maar weer even de dokter gebeld om toch maar eens bloedonderzoek te laten doen de laatste keer was 1,5 jaar terug ongeveer toen is er niks uitgekomen ben benieuwd of dat nu ook nog zo is inmiddels gaat het met mijn gezondheid ook minder ben steeds vermoeiender. En aangezien mijn schoonouders blijven hameren dat ik naar de dokter moet doe ik dat dan maar

zijn er nog belangrijke dingen waar ik me evt op kan laten testen?
In een hutje op de hei. Ben ik niemand tot last
feuer
Actief lid
Berichten: 428
Lid geworden op: 13 okt 2009, 17:41

Dokter maandag (bloedprikken)

Bericht door feuer »

Zou het simpel houden, vit. B12 en vit. D.
Gast

Bericht door Gast »

Mischien kun je je ook op Lyme laten testen
whisje
Actief lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 02 mar 2012, 19:59

Bericht door whisje »

Ik ben daar volgens mij 1,5 jaar geleden op getest geweest maar zal het doorgeven 1,5 jaar terug heeft de HA me op van alles getest wat maar een beetje vermoeidheid kom veroorzaken nu heb ik een ander dus weet niet hoe het bij hem is
In een hutje op de hei. Ben ik niemand tot last
whisje
Actief lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 02 mar 2012, 19:59

Bericht door whisje »

vanmorgen bij de HA geweest hele verhaal uitgelegd over mijn vermoeidheid
alle klachten opgenoemd vraag die aan mij of ik het leven nog zie zitten en of ik geen zeldmoordneigingen heb :shock: :shock:.NEE!! zeg ik heel duidelijk en daar kom ik niet voor ik kom voor die vermoeidheid ik kan bijna niks meer sport je nee zeg ik hoe moet ik dat dan doen ben al kapot als ik de trap oploop oohh?? dan je is conditie ook niet al te best, GGGRRR ik boos ik zei ik wil opnieuw bloedonderzoek laten doen. Brief gekregen dus morgen even laten prikken nu moet ik van de dokter proberen elke dag minimaal een half uur te fietsen of te wandelen ik zei ga het proberen was het daarna nog niet minder moest ik terug komen, Oja en ik moest maar een baan gaan zoeken want tegenwoordig werkt bijna elke vrouw

PPFF wat niet het gesprek wat ik wilde
In een hutje op de hei. Ben ik niemand tot last
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Nou, daar heb je echt wat aan, maar niet heus. Zou je niet naar Dr Visser willen (als naar Amsterdam komen geen probleem is)?
Life smells...
Gebruikersavatar
flowerpower3
Actief lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 31 mar 2011, 21:44

Bericht door flowerpower3 »

Daar heb je helemaal niets aan, wat een rot arts!! Helaas ken ik haast geen andere ervaring met (huis)artsen, er zijn gelukkig wel uitzonderingen. Waar word je allemaal op geprikt?

Conditie op bouwen is leuk bedacht, maar het is verstandiger om eerst achter de oorzaak te komen. Ik zou dat advies dus even negeren, eerst je bloed uitslagen afwachten. Komt daar niets uit dan zou ik een verwijzing vragen naar inderdaad dr. Visser, als dit mogelijk is voor je.

Sterkte ermee!
whisje
Actief lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 02 mar 2012, 19:59

Bericht door whisje »

hoi flowepower3
ik weet niet meer helemaal uit mij hoofd waar ik op getest wordt in ieder geval op vitamineb12 en iets met anemie dacht ik heb wel op het blaadje gekeken maar die heb ik vandaag ingeleverd. Amsterdam is niet te doen finacieel niet krijg geen steun van de fam. Onze financien worden geregeld en we kunnen dus niet zomaar even naar amsterdam en ik zit met 2 jonge kinderen
In een hutje op de hei. Ben ik niemand tot last
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Je zou voor de reis (naar een arts) mss Bijzondere Bijstand kunnen krijgen, als je dan oppas kunt regelen zou het alsnog wel kunnen?

Overigens wordt (ook hier op het forum) uitgebreider onderzoek aangeraden, het probleem is vaak om dit voor elkaar te krijgen bij een huisarts. (Kan helaas ff geen link geven.)
Life smells...
Gebruikersavatar
flowerpower3
Actief lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 31 mar 2011, 21:44

Bericht door flowerpower3 »

Inderdaad wat Asje zegt zou je naar kunnen kijken, of zo een vergoeding te verkrijgen valt. Onderzoeken door dr. Visser word vergoed door de verzekering.

Als de bloeduitslagen er zijn is het verstandig om zelf om een kopie te vragen. Zo kan je zien wat ze allemaal hebben geprikt en ook wat de uitslagen hiervan zijn. Het zelf controleren en weten hoe je er voor staat is altijd handig en verstandig om te doen.
whisje
Actief lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 02 mar 2012, 19:59

Bericht door whisje »

ik zal wel eens gaan informeren hoe of wat
In een hutje op de hei. Ben ik niemand tot last
whisje
Actief lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 02 mar 2012, 19:59

Bericht door whisje »

uitslag gehad alles was goed had ik wel zo'n vermoeden van maar wat nu?
In een hutje op de hei. Ben ik niemand tot last
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Zoals meestal bij algemeen bloedonderzoek. Ik zou dan toch serieus gaan kijken hoe je naar Visser kunt komen.
Life smells...
whisje
Actief lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 02 mar 2012, 19:59

Bericht door whisje »

Ja maar hoe ik dat moet gaan doen? wij wonen net onder Nijmegen heb kinderen die naar school moeten en ik neem aan dat ik met 1 bezoek niet klaar ben de oma en opa passen meestal op dat gaat nu niet wat mijn schoonmoeder die moet een ingrijpende rug operatie ondergaan waarmee ze ruim een half jaar zoet is. Dus erg lastig allemaal
In een hutje op de hei. Ben ik niemand tot last
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Als je kinderen een keer elders of op school kunnen lunchen kan het al toch.
Life smells...
Plaats reactie