politieke partij?

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
link
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2012, 19:49

politieke partij?

Bericht door link »

Waarom bestaat er nog geen goede duidelijke politieke partij die opkomt voor de zieke mens in nederland?
ik zou me goed kunnen voorstellen als je de patienten verenigingen van cvs/me-fibromyalgie-lyme etc combineert je een goede achterban kan krijgen zodat de patienten zelf uiteindelijk wat meer hebben in te brengen in politiek den haag?
geld ook voor belgie en de europese unie uiteraard.
vriendelijke groet
Jeroen Link
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

politieke partij?

Bericht door bloemetje »

Hi Link, welkom hier!

Ik zat toevallig net van de week te denken dat er ms maar een Partij voor de Vrouw moet worden gestart. En nee, dan niet als naam PVV (geintje - lees de column van de Prinses op de Erwt van komende woensdag!). Dit vanwege de idiote uitlatingen van de leider van de SGP!

Ik vind het om te beginnen geen gek idee, hoor. Maar ik denk niet dat een partij voor zieken haalbaar is. De meeste van ons hopen toch dat voor deze aandoening ooit een oplossing wordt gevonden. Als dat zo is, zouden we dan nog op die partij stemmen? Bovendien is er meer in het leven dan ziek zijn. En zodoende ook meer argumenten om op deze of de andere partij te stemmen.

En laat je ff iets meer over jezelf weten in de introductierubriek van dit forum? Daar zijn we altijd nieuwsgierig naar.

Groetjes, Bloem
Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

politieke partij?

Bericht door tanto »

Link, wel eens bij de SOPN gekeken?

(en nee ik geloof niet in ufo's).
Plaats reactie