Steeds meer last van duizeligheid en oorsuizen

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Steeds meer last van duizeligheid en oorsuizen

Bericht door stargazertje »

Ik heb steeds vaker last van plots oorsuizen en ben duizelig om alles en niets. Het is al zo erg dat als ik mijn vinger in mijn oor stop de wereld alle kanten op gaat en des te later op de dag des te sneller duizeliger ik ben.

Is hier iets aan te doen? (behalve dan je vinger niet in je oor stoppen natuurlijk. :lol: )
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Steeds meer last van duizeligheid en oorsuizen

Bericht door lulu »

Hoi s'gazer, heb ik ook veel last van. Als erg dan kan ik beter rusten, een andere oplossing weet ik niet. Niet te snelle draaien maken. Voor oorsuizen: niet in een te stille omgeving zitten.

EN geen vingers in je oor (of hand voor je ogen ;))
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Steeds meer last van duizeligheid en oorsuizen

Bericht door stargazertje »

:lol: :lol: :lol:

Ik had het idee dat het te maken had met POTS maar ik drink nu veel meer, ik let op hoe ik sta, gebruik een medicijn om mijn hartslag te verlagen en ik krijg er alleen maar meer last van. En geloof me, hier is het nooit een moment stil in huis. (dankzij de omgeving en mijn 2 cavia's)
Gebruikersavatar
smilinga
Beginner
Berichten: 97
Lid geworden op: 19 feb 2012, 10:47

Steeds meer last van duizeligheid en oorsuizen

Bericht door smilinga »

Ik herken deze klachten erg goed.
Ik merk zodra ik te veel gedaan heb dat mn oren gaan suisen...soms zo eeg dat ik verder (bijna) niks hoor.
Eigenlijk weet ik de oplossing ook niet. Ik neem mn rust zoveel ik kan. Duizelingen is t zelfde...soms val ik gewoon om...en dan heb ik tot nu toe altijd t gelukt gehad dat ik nog wel de kracht had om me ergens aan vast te pakken... Weer weet ik dat ik dan extra rust moet nemen....
"Carpe diem"
Plaats reactie