Advocaat gezocht!

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
irisz
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jul 2012, 14:30

Advocaat gezocht!

Bericht door irisz »

Hallo Allemaal,

Sorry dat ik meteen een vraag stel zonder me voor gesteld te hebben ,maar ik ben iemand die hier normaal alleen leest en liever niet
ook echt mijn verhaal op een forum schrijft.

Desondanks hoop ik dat jullie mij misschien wel willen/kunnen helpen.

Ik ben op zoek naar een goede (liefst vriendelijke/begripvolle) advocaat in Amsterdam.
Het moet in principe een SZ (sociale zekerheid) Advocaat zijn.
Het zou erg fijn zijn als diegene ook nog wat weet van ME

Groetjes,

IrisZ
stier
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1972
Lid geworden op: 15 apr 2010, 16:52
Locatie: Zuid-Holland

Advocaat gezocht!

Bericht door stier »

Je kan het beste even met de steungroep ME en arbeidsongeschiktheid bellen. Zij hebben namen en adressen voor je. Ik heb zelf een advocaat in den Haag, zij is wel bekend met ME. Mocht je meer willen weten stuur dan even een pb. Succes!
Every day may not be good, but there's something good in every day.
Gebruikersavatar
irisz
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jul 2012, 14:30

Bericht door irisz »

Hallo Stier,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb met het steunpunt gebeld en de naam van een advocaat in Amsterdam gekregen, maar hoe weet ik zeker of die ook goed is.
Heb ook de naam gekregen van een advocaat in Den Haag (mogelijk dus die van jou), maar ja, Den Haag is me wat te ver om steeds naar toe te gaan.
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door luna923 »

mensen met ME geven hun ervaring door aan het steunpunt met welke advocaat en als die advocaat zich voor mensen met ME inzetten dan geeft steunpunt die advocaat als advies voor de rest van de mensen die in die buurt wonen.

het is niet toevallig een grabbel ton die ze hebben en er dan een gelukkige bingo advocaat te voorschijn komt.

irisz, veel sterkte
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Bericht door agnes »

Een hele goede ME advocaat is mr. P. Bogaers in Nieuwegein. Je hoeft er niet steeds naar toe, want bijna alles gaat schriftelijk per post en soms telefonisch. Ik heb hem een keer nodig gehad en hij had succes. Hij wilde me 1x persoonlijk ontmoeten. Voor mij was het te vermoeiend om naar Nieuwegein te gaan en dus kwam hij naar mij.

Hij werkt bij van As advocaten. http://www.vanasadvocaten.nl/sitebuilde ... ?nodeid=16
Plaats reactie