Lymetest Infectolab Augsburg

Hier is er plaats voor vragen en discussie over Fibromyalgie, Lupus, EDS, Lyme, Sjögren, Addison, B12-tekort, MCS,...

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
searchfortruth
Beginner
Berichten: 88
Lid geworden op: 10 jan 2013, 13:03

Bericht door searchfortruth »

250Euro per maand voor het volle pakket , dus 3000 lijkt mij eerder voor een heel jaar ;)
Het ontkennen van een lichamelijke ziekte staat gelijk aan geestelijke mishandeling.
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Ik bedoel ook voor een heel jaar dan vind ik 3000 euro ook veel geld.
Maar als het helpt niet natuurlijk 8)
Gebruikersavatar
searchfortruth
Beginner
Berichten: 88
Lid geworden op: 10 jan 2013, 13:03

Bericht door searchfortruth »

Het blijft idd veel geld, maar als het werkt dan valt dat in het niet al is dat alleen het probleem lees nergens eigenlijk iets over epignar protocollen of in het algemeen iets over protocollen waarin men daadwerkelijk echt geneest of duidelijke vooruitgang heeft.

Blijf er zelf dus ook zeer sceptisch over.
Het ontkennen van een lichamelijke ziekte staat gelijk aan geestelijke mishandeling.
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Tja als ik zeker weet dat het helpt doe ik het direct :wink:
Maar aangezien ik al zoveel uitgegeven heb en er geen fluit mee ben opgeschoten wordt je wel een beetje huiverig. :?
Gebruikersavatar
searchfortruth
Beginner
Berichten: 88
Lid geworden op: 10 jan 2013, 13:03

Bericht door searchfortruth »

Ja welke protocol heb je gevolgd dan? of welke medicijnen/supplementen?
Het ontkennen van een lichamelijke ziekte staat gelijk aan geestelijke mishandeling.
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Ik heb geen protocol gevolgd maar de lijst wat ik allemaal gedaan heb wil je echt niet weten :oops:
Van Psychiater tot magnetiseur dus dan weet je het wel :wink:
Vele alternatieve geneeswijzen geprobeerd met eigenlijk geen resultaat.
Waar aardig wat eurootjes in zijn gaan zitten de laatste 15 jaar.
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

heb je die allemaal net als de laatste 14 weken gedaan? Want de meeste behandelingen moet je minstens een jaar de kans geven om te kunnen zeggen of het iets voor je kan betekenen... Van alles dat ik heb geprobeerd waarbij ik zeker baat bij had was pas na heel wat maanden dat ik er echt iets van merkte.
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Nee natuurlijk niet :?
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

ik bedoelde het niet zo rot als dit overkwam sterre, sorry.

ik bedoel alleen dat ik weet van meerdere mensen dat ze ontzettend veel geprobeerd hebben, maar niets langer dan een paar maanden. En dan zegt een ellenlange waslijst mij eerlijk gezegd niet zoveel.

En dat veel behandelingen, zeker bij onze moeilijke lijven en complexe ziekte, echt veel meer tijd nodig hebben. Afgezien van of het aanpakt wat het moet aanpakken. Want met de 1,5 (maar meestal 2 jaar) dat ik iets minimaal deed hebben de behandelingen die ik heb gedaan ook niet meer kunnen doen dan een tijd (langer of korter) het nodige (soms flink!!) verbeteren in hoe ik me voelde of wat ik kon, en dat ze niet meer konden doen dan dat en ik uiteindelijk weer terugviel en steeds slechter werd nogal logisch ook met de lyme en 4 co's die ik blijk te hebben.. en ook daarvoor geldt - cowden of epigenar of AB's bij lyme/co's - dat je dat minstens een jaar moet geven om te kunnen weten of het wat doet.
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Is al goed :wink:
Dat is toevallig de laatste behandeling 14 weken heb gedaan wil niet zeggen dat ik alle behandelingen maar 14 weken heb gedaan :wink:
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

sterre schreef:Is al goed :wink:
Dat is toevallig de laatste behandeling 14 weken heb gedaan wil niet zeggen dat ik alle behandelingen maar 14 weken heb gedaan :wink:
dat begrijp ik en juist omdat ik dat niet kan raden/weten vroeg ik het ook maar gewoon :wink: En omdat je aangaf heel erg veel gedaan te hebben was ik erg benieuwd vanwege de redenen die ik aangaf.
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
searchfortruth
Beginner
Berichten: 88
Lid geworden op: 10 jan 2013, 13:03

Bericht door searchfortruth »

sterre schreef:Ik heb geen protocol gevolgd maar de lijst wat ik allemaal gedaan heb wil je echt niet weten :oops:
Van Psychiater tot magnetiseur dus dan weet je het wel :wink:
Vele alternatieve geneeswijzen geprobeerd met eigenlijk geen resultaat.
Waar aardig wat eurootjes in zijn gaan zitten de laatste 15 jaar.
Haha ja eenmaal in de zoektocht voor genezing onderga je allerlei testen, alles om maar beter te worden.
Herkenbaar hoor :wink:
Dat magnetiseer gedoe is volgens mij echt nep :p heb het zelf ook een keer ondergaan ach weer een ervaring rijker toch?
Voor mij begint waarschijnlijk ook een onbekende lange zoektocht/ervaring met het epignar protocol lees er maar bar weinig over, maarja tja :roll:

Heb je nog toekomstige plannen kwa behandeling? ben beetje te moe om alles door te lezen en te lui :P
Het ontkennen van een lichamelijke ziekte staat gelijk aan geestelijke mishandeling.
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Ik ga eind mei wel weer naar een alternatief geneeskundig therapeut om toch nog een keer de vegatest te laten doen vanwege een tip van mensen van dit forum. Dus we zullen zien........................
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

spannend sterre succes!

en jij ook searchfortruth, met het epigenar protocol!
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hi sterre,
sterre schreef:Ik ga eind mei wel weer naar een alternatief geneeskundig therapeut om toch nog een keer de vegatest te laten doen vanwege een tip van mensen van dit forum. Dus we zullen zien........................
Spannend! Veel succes en sterkte!

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Plaats reactie