Snee in tandvlees

Stel hier je vragen over gezondheid in het algemeen (niet specifiek over ME)
Plaats reactie
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Snee in tandvlees

Bericht door stargazertje »

Ik heb op de een of andere manier plots een snee van max 1,5 cm in mijn tandvlees gekregen. :roll: Telkens als ik mijn tanden poets, poets ik het weer open en bovendien doet het verdraaid veel zeer. Iemand tips hoe ik zo snel mogelijk hier vanaf kan zijn?
Gebruikersavatar
jasmine
Actief lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 14 jun 2012, 10:34

Snee in tandvlees

Bericht door jasmine »

hier heb je in het weekend niet zoveel aan.. maar misschien kun je even je tandarts bellen voor advies? bv. een spoeling die ontsmet of helpt met genezen?
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Snee in tandvlees

Bericht door stargazertje »

Thankx, ben er toevallig donderdag geweest. Toen ik het haar vertelde zei ze oh en verder had ze het er niet meer over en aan het eind was ik zo gammel dat ik er niet meer over dacht.

Maar goed heb nu meer problemen want krijg mijn kaken aan 1 kant niet meer op elkaar.
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Snee in tandvlees

Bericht door semma »

Dan moet je naar de kaakchirurg om er naar te laten kijken. Die snee is een leuke toegang voor ongewenste bezoekers.
Heb je verlamming of is het door zwelling?
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Snee in tandvlees

Bericht door stargazertje »

Nee geen verlamming. Heb het eerder gehad en het zit echt in het gewicht en gaat na een paar dagen gelukkig weer weg. Snee is op zichzelf niet diep, maar niet diep betekend niet pijnlijk.
Gebruikersavatar
daisy86
Actief lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 04 mar 2012, 19:24

Snee in tandvlees

Bericht door daisy86 »

Ik zou het dagelijks wat aantippen met waterstofperoxide en de plek ontzien met eten en poetsen.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Snee in tandvlees

Bericht door asje »

Kamille werkt ontsmettend en verzachtend. Sterke kamille-thee zetten, wat laten afkoelen en er mee spoelen.
Life smells...
Plaats reactie