orthomoleculair van Adrienne van 't Hoog

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
jasmine
Actief lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 14 jun 2012, 10:34

orthomoleculair van Adrienne van 't Hoog

Bericht door jasmine »

Hoi
heeft iemand hier behandeling gevolgd bij orthomoleculair geneeskundige Adrienne van 't Hoog, verbonden aan Prohealth lab?
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi jasmine,

Bedoel je deze orthomoleculair geneeskundige?: http://burchelli.com/burchelli.com/Telo ... iding.html

Zij is ook aangesloten bij MBOG: http://www.mbog.nl/content/therapeuten-artsen
Zij heeft een Therapeut licentie, is geen arts.

Ik heb zelf geen ervaring met haar en weet ook via, via niet over ervaringen. Ga je zelf een afspraak maken?

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
jasmine
Actief lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 14 jun 2012, 10:34

Bericht door jasmine »

Hoi Louisa

Ja die bedoel ik, dankjewel voor je info! beste was toch om naar een arts te gaan of maakt dat niet zoveel uit, zij is wel verbonden aan prohealth lab.

ik ben aan het overwegen om afspraak te maken ( maar dat duurt nog even, eerst nog in andere behandeling) daarom ben ik heel benieuwd naar ervaringen met haar
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi jasmine,

Ik vind het altijd erg belangrijk dat er goed en uitgebreid (bloed) onderzoek wordt gedaan.

En het is altijd goed om eerst iets af te maken waar je al mee bezig bent, en daarna iets anders op te gaan pakken. Zo voorkom je dat er van alles (behandelingen) door elkaar gaat lopen :wink:.