MS ontstaat wellicht eerst in brein, niet in immuunsysteem

Hier kan gediscussieerd worden over nieuws en onderzoek over gezondheid in het algemeen (niet specifiek over ME).

Moderator: Moderators

magnetronnie
Gevorderd lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 27 nov 2010, 10:15

Bericht door magnetronnie »

Hier is de link naar de studie waar het nieuwsbericht over ging:
http://www.nature.com/nrn/journal/v13/n ... n3275.html

Het gaat hier om een onderzoekshypothese, waarvoor de auteurs 4 miljoen Canadese dollars hebben gekregen om te gaan kijken of het klopt wat ze vermoeden.
Het kan dus zomaar zo zijn dat de reactie tegen myeline een gevolg is van de ziekte en de oorzaak in een heel ander deel van de hersenen moet worden gezocht. Theorieën zoals op de vorige pagina's over aluminium en kwik moeten dan ernstig in twijfel worden getrokken.


@annahan
Je valt in de herhaling. Lees mijn eerdere posts nog eens door. Als je iets niet begrijpt wil ik het best uitleggen, maar het heeft weinig zin dat ik weer overal op reageer als het toch op hetzelfde neerkomt.
Gebruikersavatar
annahan
Actief lid
Berichten: 459
Lid geworden op: 04 apr 2012, 21:39

Bericht door annahan »

Mag ik je verwijzen naar de reactie van Marlene bij;
Neuraaltherapie.
Zij heeft nl ook een DMPS test laten doen.......

Tja die aluminiumvergiftiging ...........dat is toch wel een rottig goedje he.
Je kunt het ook binnenkrijgen via vaccinaties..............was ik nog vergeten....

Ik heb niet de indruk dat IK iets niet begrijp.

Er zijn ook enkele miljoenen gestoken in het omverwerpen van alternatieve meet-methoden en in de homeopathie is een leugen , dus wat dat betreft staan ze quite

http://www.wanttoknow.nl/hoofdartikelen ... ie-leugen/



En hoe kun je de homeopathie béter besmeuren, dan je kletsverhalen erover op Wikipedia te dumpen, of op andere sites, die geacht worden neutrale informatie te verschaffen over bijvoorbeeld de homeopathie. Nogmaals is de vraag daarbij, waaróm deze wetenschappers dit doen..?



Lees het commentaar van een acupuncturist, die op Wikipedia zijn verhaal kwijt wilde:

“De wikipedia is in handen van fanatieke kwakbusters, oftewel zogenaamde anti-kwakzalvers. Elk medisch onderwerp waarin maar enigszins een complementaire behandelvorm beschreven wordt, wordt meteen gecensureerd. Alle linken, literatuurreferenties en verwijzingen naar ondersteunende bronnen worden eruit geknipt. De Wikipedia wordt geheel volgeschreven qua medische info door de zogenaamde kwakbusters. Knap van ze, dat wel. Het is maar dat je het weet! Wij zelf hebben bijvoorbeeld vaak objectieve bronnen en verwijzingen geplaatst naar ondersteunende literatuur. Hup, binnen enkele minuten tot uren waren die verwijzingen weg. En soms ook meteen hele delen tekst. Zonder discussie. Gewoon hoppa, weg.”
plassterk
Donateur
Donateur
Berichten: 611
Lid geworden op: 20 okt 2005, 10:19

Bericht door plassterk »

@annahan

Je bent net een stoomlocomotief met wagonladingen onzin. Echt de ongefundeerde kletskoek waar jij mee komt aanzetten. Dit is trouwens de laatste keer dat ik erop reageer.

Je wilt van de wetenschap niets aannemen, maar iedere tandarts en acupunturist, die maar een 'ander'verhaal heeft, ben je bereid als absolute waarheid aan te nemen.

Je manier van discussiëren en bronvoering is trouwens zorgwekkend psychotisch
Be warned. De E-spirocheet veroorzaakt E-lyme, is kritiek resisitent en onuitroeibaar. Heeft uw forum E-lyme? Let op buitensproige quotes
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Mag ik je verwijzen naar de reactie van Marlene bij;
Neuraaltherapie.
Zij heeft nl ook een DMPS test laten doen.......
Correctie, ik heb géén DMPS test maar een haaranalyse laten doen.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Plaats reactie