Pro Health complimed in Weert: behandelcentrum

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
jasmine
Actief lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 14 jun 2012, 10:34

Bericht door jasmine »

Het onderzoeksgedeelte was goed maar ik ben niet met behandeling verder gegaan. Ik vond haar generaliserend en bettutelend en voor mijn gevoel niet altijd zorgvuldig genoeg. Zo kreeg ik een voedingsadvies per klacht en moest ik zelf het totaalplaatje uitzoeken omdat er voor de ene klacht dingen in stonden die niet mochten en andere wel, heel verwarrend allemaal. Mag ik nou wel of geen bruin brood?????? Ik denk dat ze met name ervaring heeft mbt candida en darmzaken. Maar met ME, dat vraag ik me af. Ik had de energie van een banaantje !!??? en was net zo gevoelig als iemand die ze kende, ja whatever wat heeft dat met mij te maken

over het resultaat vd behandeling kan ik verder niet oordelen, zo ver ben ik niet gekomen
Maar de prohealth onderzoek was goed en ik ga met de resultaten naar een natuurartd binnenkort, dat lijkt me een stuk beter. Toch liever een arts! Daar voel ik me beter bij.

Maar voor mij was het ook niet in de buurt en daardoor ook te zwaar
Gebruikersavatar
jasmine
Actief lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 14 jun 2012, 10:34

Bericht door jasmine »

Maar qua voedingsadvies had ik meer maatwerk verwacht. Maar voor mij liever iemand met langere medische ervaring en opleiding.

Wat wel goed advies was: veel vezels eten ( havermoutontbijt en wel goed bruin brood!! )
en ik gebruik nu dagelijks probiotica en geen suiker meer.

Oja en ik moest allemaal dingen gaan koken en salades en allemaal dingen die voor mij in ieder geval niet haalbaar zijn om te doen, maar dat vond ze maar raar. Voor mijn gevoel was ze gewoon spullen van progealth aan het verkopen.( kookboek en supplementen)

Iemand nog belangstelling voor een nieuw verpakking chlorella?
Plaats reactie