Zelfreinigende Kattenbak, werkt super goed

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Zelfreinigende Kattenbak, werkt super goed

Bericht door luna923 »

daisy:

heb net je foto's gezien, wat een aparte katten zijn het, de type is niet echt mijn ding ( ieder zijn ding toch), maar ze lijken mij heel lief. die hexxa is wel een leuke hoor, die kijkt heel lief, een echte snoepie. en je hond is ook super. en ja je hebt gelijk, bij houden van, betekend ook los laten en kiezen voor het geluk van de ander. ook al doet het heel pijn voor jou zelf. zo ben ik ook wel.

maar volgens mij is die anna de meest wijze kat van alle???

maar vind het heel vervelend voor je en voor al voor de katten zelf dat ze ziek zijn. hummer heeft astma en ik moet hem puffen eigenlijk elke dag 6 X, maar zins we hier wonen is dat veel minder nodig zins ik die afzuigkap aan heb dag en nacht hier ( soort in gebouwde, van het huis zelf)dus daar heeft hummer wel geluk mee dan.

tijdje terug was het echt zo benauwd buiten en ik werd heel benauwd wakker en de ramen waren al open, ik heb die inhaler gebruikt van de kat ( is zelfde medicijn als wat mensen gebruiken), het hielp mij wel wat. dus kon mijn gewone ventilator weer aan zetten om af te koelen, die ik weer met mijn suff kop vergeten was. maar in dit geval heeft hummer mij geholpen, vind het wel apart.

maar moet er wel effe 1tje voor me zelf regelen voor dit soort momenten, is wel zo handig. had wel een keer zo een recept gehad, maar nooit recept gebruikt met die suffe kop van me. echt suffff, niet normaal meer

maar jij heb je terrarium wel leuk gemaakt voor ze, echt leuk.
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Zelfreinigende Kattenbak, werkt super goed

Bericht door luna923 »

van de week ging het slecht met maximiliaan, ik de volgende dag met hem naar de dierenarts, blijkt dat hij ook astma heeft net als zijn vader pfffffffffff. dus nu hem ook pufjes geven. nu zitten we met ze 3 aan de ventolin. dus nu i.p.v. de vredes pijp, nu de ventolin door geven aan elkaar lol

ben ook druk bezig geweest om 2 grote gaas raamwerken te maken voor de katten, dan hebben ze extra lucht in huis. dus die zitten er nu in en moet zeggen dat het best oke is, helpt wel. de balkon komt volgend jaar wel weer, ben gesloopt nu door alles pffffffffffff

ik loop wel met ze hier op de galerij dan, is ook lekker voor ze om een frisse neus te halen, heb al een wandel tuigje voor ze gehaald, ( heb nog een andere ergens, moet effe op zoeken lol) moeten ze alleen effe wennen lol. op de galerij is het hier helemaal af geschermd en er staan veel planten, lijkt net kleine jungle hier, is wel mooi.

wandelen jullie ook met jullie katten??? zijn ze gewent aan tuigje??? hoe lang duurt het voor ze er aan gewent zijn??? met luna ga ik niet wandelen, dat word 1 groot drama, heb ik al geprobeerd.
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Plaats reactie