Huisarts Eindhoven

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
njil
Beginner
Berichten: 65
Lid geworden op: 07 nov 2011, 20:35

Huisarts Eindhoven

Bericht door njil »

Hey,

Ik ben opzoek naar een CVS/ME 'vriendelijke' huisarts in Eindhoven (of omgeving). Mijn huidige huisarts bevalt me niet meer zo goed maar ben bang om terecht te komen bij iemand die me nog minder begrijpt.

Thx
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Huisarts Eindhoven

Bericht door semma »

Ik meen dat binnen de normaal bewoonde wereld de huisarts binnen 10min afstand moet zijn. Als je pech hebt zit je een gebied met te weinig huisartsen en moet je het met de huisartsenpost doen.
magnetronnie
Gevorderd lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 27 nov 2010, 10:15

Huisarts Eindhoven

Bericht door magnetronnie »

Een kennis zit bij een antroposofische huisarts op de Frankrijkstraat, sinds de vorige huisarts geen B12-injecties wilde voorschrijven. Meestal staan die wat vriendelijker tegenover ME/CVS, maar je zou ze even moeten bellen om het zeker te weten.

http://mercuur.praktijkinfo.nl/
Gebruikersavatar
njil
Beginner
Berichten: 65
Lid geworden op: 07 nov 2011, 20:35

Huisarts Eindhoven

Bericht door njil »

semma schreef:Ik meen dat binnen de normaal bewoonde wereld de huisarts binnen 10min afstand moet zijn. Als je pech hebt zit je een gebied met te weinig huisartsen en moet je het met de huisartsenpost doen.
Dat klopt niet wat je zegt. Ik woon al 18jaar verder dan 10min van m'n huisarts af. Het kan alleen nadelig zijn met huisbezoeken (hangt volgens mij van afstand af) maar daar doen veel artsen niet eens moeilijk over. Dat is dan ook niet de reden dat ik wil veranderen. Ik wil zelf niet meer zo lang moeten reizen omdat ik met de bus moet en dan moet lopen en het daardoor een heel uitje wordt.


Naar de anthroposofische arts ga ik even onderzoek doen! bedankt!
Plaats reactie