help

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

help

Bericht door Alie »

hallo is er iemand die mijn naam kan verandereren van adesterke naar alleen alie ik vind adesterke zo ongezellig klinken ik hoop dat het lukt ik ben niet zo technisch bij voorbaat bedankt liefs alie :wink:
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

help

Bericht door Marjolijn »

Is goed Alie, ik zal het veranderen. Misschien is het dan wel goed om in je onderschrift voorlopig even melding te maken dat je voorheen Adesterke heette. Voor duidelijkheid naar de leden zodat ze weten dat jullie 1 en dezelfde persoon zijn ;).


Groetjes,
Marjolijn.
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

hardstikke lief van je marjolijn ik vond het zo afstandelijk klinken maar toen ik mij bij jullie inschreef dacht ik dat het het zelfde was als naar je email ik hoop dat je het begrijpt ik ben een beetje warrig maar toch bedankt groetjes van alie voorheen adesterke
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Bericht door Marjolijn »

Ja, ik begrijp het hoor! Kan gebeuren, ik ben zelf ook een warrig type ;). Dus geen probleem en graag gedaan!
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

ja dat hoort er gewoon bij he :wink:
Gebruikersavatar
Jacqueline
Actief lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 04 jul 2006, 17:31

Bericht door Jacqueline »

Kan de hoofdletter J in mijn naam dan toevallig ook veranderd worden in een kleine j? O:)
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

gekkie, dat staat toch stoer meen je het echt groetjes alie :wink:
Gebruikersavatar
Jacqueline
Actief lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 04 jul 2006, 17:31

Bericht door Jacqueline »

Nou, mijn shift-toets heeft de laatste tijd wat kuren. Dus moet steeds nogal moeite doen om een hoofdletter te typen. Maar ik zie net dat ik me ook in kan loggen als ik mijn naam gewoon in kleine letters typ, dus laat maar zitten marjolein! :wink:

'Alie' klinkt inderdaad gezelliger. Leuk hoor!
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

ja vind ik ook hoor dat adesterke vond ik zo onpersoonlijk maar met mijn email adres doe ik het zo en ik dacht dat het hier ook zo moest, dus ik heb even om hulp gevraagd mijn shift toets blijft steeds vastzitten maar jou lukt het wel om een kleine j erin te zetten ben je toch bijderhander dan ik liefs alie
Plaats reactie