Britain's missing top model

Hier kan je lezen of laten weten wanneer er een programma op tv of radio komt over ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Britain's missing top model

Bericht door stargazertje »

In de serie die elke zaterdag op RTL8 is zit ook iemand die naast andere ziektes ook ME zou hebben. Dat ze overdag vaak ligt te slapen geeft veel wrijving in de groep en bij andere mensen.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Britain

Bericht door asje »

Wordt het daar ook ME genoemd? Welke serie is het?
Life smells...
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Britain

Bericht door stargazertje »

Die nu op RTL8 is? En ja! Momenteel moet ze zich flink in een restaurant verdedigen tegen de andere meiden omdat er niets aan de buitenkant te zien is van haar handicap (ze is in ieder geval ook doof aan 1 oor en een verkeerd te hard tikje kan haar verlamd maken). Het is het meisje met de braces en het half lange rode haar.
Gebruikersavatar
angelsandra
Actief lid
Berichten: 299
Lid geworden op: 10 mei 2010, 16:27

Bericht door angelsandra »

Ik herinner me die aflevering nog. Ik zat toen midden in het ziek zijn en nog niet weten wat ik had. Herkende toen veel in haar verhaal maar hoopte toen dat ik geen m.e. had aangezien de achterlijke reacties van omgeving. Had die uitzending graag nog eens gezien maar ben dus net te laat. Wie weet wordt hij nog een keer herhaald?
Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me ~Psalm 23:4
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Ik denk het wel hoor Angelsandra.
Plaats reactie