ALARM! Veto Onkelinx "redt" CVS-centra

Hier kan gediscussieerd worden over nieuws, artikelen en onderzoek over ME (cvs)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
mjramzy
Actief lid
Berichten: 306
Lid geworden op: 12 apr 2011, 20:24
Locatie: Belgium
Contacteer:

Bericht door mjramzy »

Heb ook de mail gestuurd , duurt maar 1 min , snel en handig ;)
ME/CVS - Infokanaal (Youtube): www.youtube.com/c/mecvsinfokanaal
Gebruikersavatar
yarwen
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 559
Lid geworden op: 01 nov 2009, 20:01

Bericht door yarwen »

Even bumpen in de hoop dat er meer mensen zullen mailen.
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

Bedankt aan iedereen die reeds gestemd heeft!

Er was woensdag een probleem met de server, er kan vanaf nu opnieuw naar hartelust gemaild worden naar Minister Onkelinx, gelieve deze link zoveel mogelijk te delen aub, waarvoor dank!


http://www.wakeupcallbeweging.be/mailst ... email.html

Alvast bedankt voor jullie medewerking!
Groetjes,
Hildeke
Gebruikersavatar
solstice
Actief lid
Berichten: 279
Lid geworden op: 23 jun 2011, 18:43

Bericht door solstice »

Heb hem nog maar eens verstuurd, weet niet of ik hem nou gisteren of eerder van de week al verstuurd had.
Gebruikersavatar
ondine
Actief lid
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 apr 2012, 21:40
Locatie: Wavre

Bericht door ondine »

Deze zaak met het Riziv maakt mij verschrikkelijk kwaad. Nu vind ik het interview nietmeer terug maar ik heb gehoord dat er van 40% tot 80% mensen SLECHTER gaan NA dat ze in een van de CVS-centra zijn behandeld geweest. Hoe is het toch mogelijk dat zoiets nog verder betaald wordt ??? Het is sinds 2004 dat die cijfers bekend zijn. Enkel 6% van de mensen hebben een verbetering na de behandeling. Ze halen zelfs niet het placebo-gemiddelde !!!

Al dat geld door politiekenvriendjes zomaar verspild en met de gezondheid van de mensen spelen. Ik was er bijna ook bij, heb al hun tests gedaan. Geen enkele test ging over mijn darmen, niemand heeft mijn alimentaire allergiën of intoleranties getest, laat staan urine of stoelgang laten analyseren. Wat is me dat nu weer ? Is dat "wetenschappelijk" bezien of de klachten van de patiënt echt zijn ?

Nee, ik ben een uur bezig geweest aan 50 bladzijden psychologische vragen te beantwoorden, een uur bij een sociaal assistent (??? waar is dat goed voor ??), twee uur bij een psychologe, een uur een half bij een psychiater.

Dat is "uitgaan van het feit dat de patiënt het tussen de oren heeft". Dus, voordat je bij hen gaat geloven ze al niet dat je echt iet hebt. Als ze niet geloven wat je hen zegt: dat je pijn hebt en andere echte fysische aandoeningen zoals een heel gevoelig immunitair systeem, hoe zouden ze u dan geloven als je hun paperassen invult of hun vragen beantwoordt ?

Sorry, maar ik ben echt kwaad sinds ik dit weet, ik ben drie maand kwijt aan analyses, gesprekken en andere stommigheden voor zo een boelke !

Was ik maar direkt bij DML of Coucke gestapt !

Het laatste, als het echt psychologisch was, waarom zou Sophia Mirza ervan gestorven zijn ?

http://www.youtube.com/watch?v=-tIGJAe7 ... re=related
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Ja, het is godgeklaagd. In Nederland dezelfde situatie. Sophia is overigens één van de velen overledenen, zie de International CFIDS Memoriallist.
Life smells...
Plaats reactie