Neutrale Neuroloog die niet alleen naar het psyche kijkt.

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Neutrale Neuroloog die niet alleen naar het psyche kijkt.

Bericht door semma »

En naar een chiropraktor, die kijkt immers naar de stand van de ruggewervels ivm de de zenuwen die daarlangs komen.

Die zwarte lijst is mogelijk zo lang, omdat er geen koe zo bont is of er zit wel een vlekje op.
Gebruikersavatar
Molletje
Gevorderd lid
Berichten: 666
Lid geworden op: 23 aug 2011, 15:10

Neutrale Neuroloog die niet alleen naar het psyche kijkt.

Bericht door Molletje »

semma schreef:En naar een chiropraktor, die kijkt immers naar de stand van de ruggewervels ivm de de zenuwen die daarlangs komen.

Die zwarte lijst is mogelijk zo lang, omdat er geen koe zo bont is of er zit wel een vlekje op.
Aan een chiropraktor heb ik ook aan gedacht, maar een fysiotherapeut zei tegen mij dat hij mij ook niet kan helpen.
Ik heb toen dry needling trigger point therapie gehad, en dit heeft ook niet geholpen.

Als ik weet waar ik straks aan toe ben met mijn werkgever, dan wil ik weer een verwijzing naar het Sint Maartenskliniek te Nijmegen.
Ik heb hier een goede ervaring mee. Ik ben twee x geopereerd aan mijn tenen en ik heb daar in een gipskorset gelopen om te kijken of ze mijn wervels vast konden zetten. Dit hebben ze niet gedaan. Maar ik was toen ook 25 jaar en is inmiddels 20 jaar geleden (zoiets). Ik denk dat ze me toen te jong vonden.
Plaats reactie