Koffietijd sonja silva en ME

Hier kan je lezen of laten weten wanneer er een programma op tv of radio komt over ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
angelsandra
Actief lid
Berichten: 299
Lid geworden op: 10 mei 2010, 16:27

Bericht door angelsandra »

Als het goed is staat er ook bij wat er fout gaat als een video niet laad. Althans toen ik nog geen silverlight had geinstalleerd kreeg ik altijd de melding dat dit een vereiste was om de desbetreffende video te kunnen bekijken. Zelfde geld voor flash.
Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me ~Psalm 23:4
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Ik krijg geen melding. Zal het later proberen met Silverline.

Thanks voor het meedenken!
Life smells...
Gebruikersavatar
angelsandra
Actief lid
Berichten: 299
Lid geworden op: 10 mei 2010, 16:27

Bericht door angelsandra »

http://www.microsoft.com/getsilverlight ... fault.aspx je kan het hier downloaden asje. Als het geinstalleerd is moet je wel even je browser opnieuw opstarten. Dan zou het moeten werken.
Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me ~Psalm 23:4
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Sonja; bedankt, super dat je dit hebt gedaan!!!!

Liefs,
Sterre
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Ook van mij: dank je wél, Sonja! Helemaal goed Afbeelding!

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Louisa; ik wil jou ook even veel sterkte toewensen!!!!
Meid hou voor ogen dat na regen komt zonneschijn!


Liefs,
Sterre
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hai sterre,

Dank je wél voor je lieve berichtje! Dat beurt zeker op :D!
Ik moet (veel) geduld hebben en ik heb de hulp-troepen van de ME-vriendelijke behandelaars ingeschakeld, dus dan moet het weer goed komen, toch 8)?

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
mieshka
Gevorderd lid
Berichten: 823
Lid geworden op: 30 nov 2011, 17:03

Bericht door mieshka »

Goed stukje van Sonja! Ik heb de link op mijn Facebook gezet. Ik denk dat de meeste van mijn Facebookvrienden dit anders gemist hebben. Mijn Facebookvrienden en ik vallen niet zo onder de doelgroep van Koffietijd (hahaha). 8) Shit, wat ben ik toch flauw vandaag. Sorry mensen! :mrgreen:
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Helaas, Silverlight geïnstalleerd maar nu krijg ik geen beeld en het geluid maar half. Mss ligt het aan de leeftijd van m'n compu, moet nodig een nieuwe kopen. Angelsandra, bedankt voor de moeite!
Life smells...
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Bericht door semma »

Ik keek verbaasd naar dat blote hoofd in de winterkou. Ben sowieso verbaasd dat ze zich buiten laat interviewen. Ik zou er niet over gepiekerd hebben.

Erg fijn dat ze zinnige informatie geeft. Misschien maakt het de (para)medische mensen wakker.
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Inderdaad, gezien de beperkte tijd zeer goed gedaan, zou het zelf bij lange na niet zo beknopt en duidelijk hebben gekunnen ;)
Ik weet weinig.
mieshka
Gevorderd lid
Berichten: 823
Lid geworden op: 30 nov 2011, 17:03

Bericht door mieshka »

semma schreef:Ik keek verbaasd naar dat blote hoofd in de winterkou. Ben sowieso verbaasd dat ze zich buiten laat interviewen. Ik zou er niet over gepiekerd hebben.
Ik dacht ook nog: ze zal het wel zwaar hebben zo in die kou! Veel ME patienten hebben het daar toch moeilijk mee (sowieso, extreme temperaturen, of het nu kou of warmte is). Maar zoals ze zelf ook zegt: niet iedere ME patient is hetzelfde. :wink:

Zelf vind ik dit weer heerlijk, maar niet om stil te zitten of te staan. Wel voor een kleine wandeling, dik ingepakt met grote sjaal, muts op en wanten aan. 8)
Gebruikersavatar
angelsandra
Actief lid
Berichten: 299
Lid geworden op: 10 mei 2010, 16:27

Bericht door angelsandra »

Ja ik vond het echt stoer van der dat ze het toch deed. Laatst was het toch zo dat een bekende Nederlandse zangeres haar optreden had afgeblazen omdat het regent en alle fans liet staan? Kijk dan naar Sonja. Zo ziek zijn en dan toch maar daar gaan zitten in die kou. Petje af. Hier kunnen menig mensen nog een voorbeeld aan nemen.

Zelfs in het voorjaar klappertand en tril ik buiten aangezien mijn lichaam zelf niet makkelijk opwarmt. Ik had het haar niet nagedaan. We kunnen trots zijn op Sonja.
Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me ~Psalm 23:4
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

mieshka schreef:Goed stukje van Sonja! Ik heb de link op mijn Facebook gezet. Ik denk dat de meeste van mijn Facebookvrienden dit anders gemist hebben. Mijn Facebookvrienden en ik vallen niet zo onder de doelgroep van Koffietijd (hahaha). 8) Shit, wat ben ik toch flauw vandaag. Sorry mensen! :mrgreen:
Hier ook geen doelgroep voor koffietijd: ik drink uitsluitend kruidentheetjes.

Liefs van Bloem ---> die ook een flauwe bui heeft, maar desondanks blij dat Sonja Silva van zich heeft laten horen!
mieshka
Gevorderd lid
Berichten: 823
Lid geworden op: 30 nov 2011, 17:03

Bericht door mieshka »

Haha! Ben zelf ook een stuk minder koffie gaan drinken. Meestal 1, soms 2 of 3 bekers op een dag, maar nooit meer dan 3. Vroeger telde ik er vaak 15. :shock: Niet dat het hielp voor de energie, en slecht voor het hart. Daarom maar meer thee en water gaan drinken. 8)
Plaats reactie