nieuwe vrienden

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jokke13
Beginner
Berichten: 60
Lid geworden op: 12 jan 2012, 14:56
Locatie: tildonk(belgie)

nieuwe vrienden

Bericht door jokke13 »

hallo iedereen,

doordat ik de afgelopen 10 jaar ongeveer te kampen had met een brede waaier aan gezondheidsproblemen ben ik meer en meer in een isollement geraakt.
ik denk dat er zo wel meer mensen op deze site zijn die hetzelfde probleem ervaren.
iemand die geregeld eens polst hoe het met je gaat kan met de huidige comunnikatiemogelijkheden toch zeker geen probleem zijn he? :idea:
ik zou het heel fijn vinden om via deze weg nieuwe vrienden te maken.
chatten,mailen,of voor de belgische connecties geregeld een sms'je(naar het buitenland zou me te duur komen :?

ik ben een gevoelige man van 37,gehuwd,heb een geweldig gevoel voor humor en sta zeer realistisch in het leven.de rest zal je gaandeweg wel te weten komen,want ik voel me niet zo geroepen om hier direct heel mijn levensverhaal neer te schrijven.


hopelijk tot binnenkort...
het is dus niet het gek zijn dat zo zeer doet!?
Gebruikersavatar
vlinder74
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jan 2012, 15:21

Bericht door vlinder74 »

Dag Jokke13,
Ik hoop voor je dat je oproep wat oplevert. Al tien jaar ziek.. dan verandert je leven in iets heel anders dan je van tevoren had bedacht! :cry:
Ik heb dit forum ook nog maar net ontdekt, maar ik vind het nu al erg prettig om met lotgenoten informatie uit te wisselen.
Hopelijk reageert er iemand uit Belgie. Veel sterkte!
Gebruikersavatar
jokke13
Beginner
Berichten: 60
Lid geworden op: 12 jan 2012, 14:56
Locatie: tildonk(belgie)

Bericht door jokke13 »

hoi vlindertje,
ik heb nu ook een facebook acount aangemaakt;alle middelen zijn goed om mensen te leren kennen he.
en ja hoor,hier zitten ook rasechte belgen! \:D/
tot later...
het is dus niet het gek zijn dat zo zeer doet!?
Gebruikersavatar
memsi
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 358
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:42

Bericht door memsi »

Jokke ,ik heb ook een facebookprofiel ,als je vriend wil worden stuur me dan een PB dan geef ik je mijn naam
Plaats reactie