We moeten elke maand gesprekken voeren met die mensen van een zg ZAT team, daar wordt je ook zat van als je CVS hebt.
Hoe verzint men zo een naam eigenlijk?
Ergens nog wel komisch ook inmiddels is het al zo erg, dat de school mijn kind aanziet voor een kind dat zg achterloopt.
Wat nauwelijks zo is, men werkt ook niet bepaald mee.
Het lijkt een groot smerig spel dat men daar speelt.
En ik ben het zat maar mijn kind idem.
kan straks mijn kind naar een psycholoog sturen inzake gezeur van zg pedagogisch verantwoorde mensen.
Die het leven van mijn kind tot een hel maken.
Waarom?
Geen idee. Ken nog een ouder met eenzelfde verhaal op dezelfde school, maar bij diegene zeurt men niet en vraagt men niet.
Ben inmiddels zover dat ik erover nadenk om een advocaat in te schakelen want dit lijkt me toch niet de bedoeling.
Mijn kind komt inmiddels zover dat kan 2 uur daags op die school.
inmiddels doen ze nog niets voor mijn kind...
Een behoorlijk zwakke school, bij nader inzien, die telkens duidt op het internet, waar zg alles te vinden is.
papieren print je maar lekker zelf uit daar doen zij geen enkele moeite voor.
Op één of andere duistere wijze is onze aanvraag inzake de rugzak verloren gegaan?
Hoe geen idee...dus nogmaals aanvragen.
Heb inmiddels de onderwijsconsulent ingeschakeld omdat ik rare onderbuik gevoelens heb inzake die school en hun manier van actie.
Inmiddels worden we getorpedeerd door die school door gesprekken maandelijks waar ik inmiddels goed zat van ben want hun zg woorden als zorgelijk etc die ken ik inmiddels wel na 10 gesprekken veranderd dit iets aan de zaak oid?
Niets dus.
We hadden daarnaast ook een kinderarts wat niet bepaald klikte met mijn kind en ook met mij niet want ik had telkens het idee dat die man wel mega aan de drugs moest zijn oid?
Echt er was geen normaal gesprek mee te voeren en als je iets vroeg kreeg hij al een blue screen bwvs.
Ondertussen maakte hij mijn kind zo ongeveer gelijk met de grond..
niet bepaald dat je zegt pedagogisch verantwoord en dat blijkt ook wel inmiddels gezien de reacties van mijn kind.
Het lijkt een grote hetze en ik weet bij god niet waar dit vandaan komt!!!!!
ik ben het zo spuugzat om telkens met die mensen om de tafel te gaan zitten met hun zg goede bedoelingen en ondertussen mijn kind onderuit halend met zg low results?
men keek maar even de gemaakte toetsen niet na had men toch een reden immers om eventueel mijn kind te verwijzen naar een so!
Nu wil mijn kind dat niet...speciaal onderwijs!
Er is toch een rugzak aanvraag?
Dubbele subsidie doet de regering niet aan hoor mensen?
ik weet niet wie u dit wijs maakte.
Maar in elk geval laatste gesprek ben ik weggelopen kon de nacht ervoor al niet eens slapen...
pure stress om hun gezeik!
Het manipulerende gesprek ging over dat mijn kind maar naar speciaal onderwijs moest...waarom daar kregen we geen antwoord op.
Ik was zo boos.
Ik voel dat onrecht aan den lijve gewoon dit klopt niet gewoon!
Maar wat geen idee.
Als die school die al slecht is af wil van een zg probleem geval!
Waarom bij ons wel en niet bij een ander bv?
En waarom wel een doventolk voor de klas de hele dag bij een kind die doof is maar niet iets doen voor mijn kind?
Dat klopt toch al niet?
Huiswerk e.d. werd niet eens nagekeken dat doen de kids daar zelf op school waarom ben je dan een school vraag ik me af?
Wat doe je dan als school niks?
Kom zeg zo gaan we toch niet om met leerlingen die straks de maatschappij in moeten of wel?
Nou ja ik kreeg een dreigement aan mijn achtwerk van die school dat als ik niet open stond voor dat speciale onderwijs men mij wel even zou gaan aanmelden bij het AMK!!!!!!!
Wat??????
Wat is dit voor een rare insteek?
Mijn kind heeft cvs!
Hallo?
Ik ben weggegaan bij een slome kinderarts, mag ik?
Oh dat mag je niet vinden oid?
Nou moet ik nu soms de onderwijsinspectie op die school af gaan sturen als wraak of omdat die school zich niet houdt aan normale regels....nml normaal omgaan met je leerlingen!
Mijn kind loopt niet tot nauwelijks achter op die school...maar krijgt wel te horen dat het iets moet doen aan karakter en attitude!
Zo fijn om te horen van volwassenen!
Heel goed ook voor je ontwikkeling terwijl er niets mis mee is!
Dus?
Ik heb wel eens onrecht meegemaakt maar dit slaat alles!
En dat dreigement om niets zit me niet prettig!
Mag dat zomaar?
met rugzak naar een so?
Waarom...als een kind niet lastig is gooit men het op zg achterstand die er niet is!!!!!!!

Echt iets klopt niet op die school maar wat ik kan doen nu...weet ik nog niet..
Kom er wel uit hoor maar ik vind dit geen normale gang van zaken en ja zelfs zo erg dat ik er nu nog wakker van lig.
Hopelijk zij ook tzt als zij hun zin door gaan drijven want ik wil dit toch hogerop laten uitzoeken.
Ik sprak laatst nog een moeder met een kind die cvs heeft en zij heeft nog nooit enige probleem ervaren met de school oid men is zelfs coulant?
Waarom bij ons dan niet...?
Ik wens die mensen hun eigen evil energy terug toe...en dit meen ik vanuit de grond van mijn hart.
Vroeger had je al die mensen niet die geld verdienden aan de kinderen die iets hebben toen was men nog redelijk normaal tegenwoordig vreet men subsidie onder het mom van als ik maar wat binnen haal ik ben er misselijk van!
Waar zijn die leerkrachten met hart voor hun beroep?
het draait blijkbaar enkel om gelden en hun zg eigenwijze rechten?
Hmmz...denk dat ze abuis zijn.
maar een advocaat is dat een optie of wat?
En moet een ouder dat zat team bijwonen?
Ik noem het maar zeikteam, want iets anders kan ik er echt niet meer van maken, en daar wil ik mijn kind ook niet aan gaan blootstellen!
verdorie heb een heel normaal kind en dat soort mensen maken mijn kind zijn beeld van de mensheid stuk?
Dacht ik niet zeg!
Hopelijk komen zij tot enig inzicht maar zal wel niet.