Kerststress

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Kerststress

Bericht door stargazertje »

Ik heb vandaag mijn laatste Kerstcadeautjes gekocht en alles wat ik nog had netjes ingepakt. Tenminste, dat heb ik geprobeerd. Het lukte me niet om het papier netjes/ recht/ op maat te knippen, lintjes netjes te doen, pakjes netjes/ strak in te pakken en ook het plakken van plakbandjes was zeer moeilijk. Door een flinke papiersnee is er zelfs bloed gevloeid.

Komt dit jullie bekend voor? Schrik er toch wel van dat ik hier zoveel problemen mee heb.
Gebruikersavatar
Burial
Gevorderd lid
Berichten: 1050
Lid geworden op: 26 jun 2011, 15:46

Kerststress

Bericht door Burial »

dat soort dingen skip ik gewoon helemaal, dan kan het ook geen stress opleveren...
ik ben niet pessimistisch, ik ben realistisch


"Drop The Lyme"
Gebruikersavatar
chika
Gevorderd lid
Berichten: 552
Lid geworden op: 10 mei 2011, 22:20

Kerststress

Bericht door chika »

Ik heb ook helemaal O pakjes in huis :s

Mijn kerststress kreeg ik van de kerstkaartjes...
Ik kan helemaal niet onthouden aan wie ik er wel of geen heb geschreven...
Met als gevolg dat er heel wat mensen zullen zijn die er geen ofwel 2 zullen krijgen. :)
Health is not valued till sickness comes.
-Thomas Fuller-
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Kerststress

Bericht door felixloena »

Kerstkado's koop ik via internetwinkels, en ik laat ze inpakken door mijn man.
Ik heb ook steeds ruzie met papier etc.
en kaarten stuur ik niet, ik doe alles via email en social media. Misschien minder persoonlijk maar niet minder gemeend.

De mensen die ik belangrijk vind en die mij belangrijk vinden zie ik met of rond de kerst, op tijden die voor mij goed te doen zijn.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Kerststress

Bericht door stargazertje »

Kerstkaartjes doe ik al jaren niet meer en inderdaad per internet. En ik wou dat ik ook een man had die me kon helpen. Was vandaag al kwijt wat een ingepakt cadeautje was. Gelukkig heb ik het makkelijk met maar 1 persoon die cadeautjes krijgt.
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Kerststress

Bericht door semma »

De kerst is hier geen cadeautjesfeest hoor, daarvoor moet je in andere landen zijn.

Papier moet je niet op maat knippen, maar snijden. Dus dubbelvouwen en met het mes open ritsen. Ik zag een keer hoe een verkoopster iets probeerde in te pakken. het papier werd er los omgedraaid en hoe het verder moest, dat wist ze niet.
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Kerststress

Bericht door felixloena »

De kerst is hier geen cadeautjesfeest hoor, daarvoor moet je in andere landen zijn.
Ik wist niet dat Limburg het buitenland was :P . Hier wordt kerst vollop als kadootjesfeest gevierd.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Plaats reactie