Gezocht voor enquête: financiële situatie + levenskwaliteit

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
sphonderzoek
Beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 dec 2011, 18:24

Gezocht voor enquête: financiële situatie + levenskwaliteit

Bericht door sphonderzoek »

Gezocht: dames en heren met CVS, ME of gerelateerde klachten die mee zouden willen werken aan een enquête van 17 vragen.

Ik ben een eerstejaars studente SPH (Sociaal Pedagosche Hulpverlening) aan de Hogeschool in Nijmegen. Mijn klasgenote en ik zijn op dit moment bezig met een klein globaal onderzoek over de financiële situatie en ervaren levenskwaliteit (of welzijn) van dames of heren met CVS, ME of gerelateerde klachten.

Dit onderzoek doen wij omdat wij als signaal hebben opgevangen in de media dat er veel wordt bezuinigd in de zorg. Met name op het persoonsgebonden budget maar ook op de wtcg (tegemoetkoming chronisch zieken en gehandicapten).

Voor ons onderzoek zouden we graag deze enquête houden om een beter overzicht te krijgen of die bezuinigingen invloed hebben op uw financieel situatie of kwaliteit van leven. Vandaar dat wij op dit forum u graag zouden willen verzoeken om mee te doen en ons op die manier te helpen.

De gegevens zijn alleen voor ons onderzoek, puur anoniem.
De link naar de enquête is:
http://www.thesistools.com/web/?id=234714

Alvast vriendelijk bedankt!
P.s. het is een klein, informeel onderzoek. Wij hebben ons best gedaan om de vragen zo goed mogelijk te formuleren.
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi sphonderzoek,

Welkom op het forum!

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
felixloena