ik weet het niet meer

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
singing
Beginner
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 nov 2011, 22:29

Bericht door singing »

issi1980 schreef:
louisa schreef:Ik denk zelf, als ik luna een beetje goed heb ingeschat, dat zij het zeker niet verkeerd bedoelt. Volgens mij, is het een grapje, misschien een "ME-galgen-humor grapje", die hier wel vaker wordt gemaakt op het forum.
Ik kan me dat wel voorstellen. Juist als dingen zo zwaar zijn, wil je ze wel eens wat luchtiger maken met een (al dan niet zo gepast) grapje. Moet kunnen toch? Dat mensen verschillende humor hebben, moet natuurlijk niet zeggen dat er dan maar helemaal geen humor moet zijn.
ik kan dat allemaal wel begrijpen, maar ik kom net voor het eerst binnen vallen, met een ontzettende niet te harde pijn en dan kan je dit gewoon niet gebruiken,er zal best humor moeten zijn,maar ik ken jullie toch nog niet ,dus begrijp ik het niet ineens als ( nieuwe )
ik wilde graag even wat kwijt, ik heb verder niemand en ik krijg ook weinig hulp het enige wat er is is een berg medicijnen
ik zit al maanden in mijn huis opgesloten omdat ik niet meer met krukken vooruit kan, heb wel een autootje maar als je niet uit kan stappen wat moet je dan
groetjes els
Gebruikersavatar
petraroos
Donateur
Donateur
Berichten: 5756
Lid geworden op: 31 mei 2009, 10:58
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door petraroos »

goeiemorgen,

hoi Els ,
van harte welkom hier,
je hebt ook aardig wat te verstouwen,net als zo velen hier.
en zoals Louisa zegt heeft Luna Loentje het heel moeilijk,
het is haar manier van schrijven,
maar ze kan ook heel goed steunen als het nodig is.
veel sterkte

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Gebruikersavatar
vilric
Actief lid
Berichten: 408
Lid geworden op: 02 mar 2010, 11:40

Bericht door vilric »

Singing... je moet je niet zo snel aangevallen voelen. Niemand bedoelt het hier slecht.
Het toont hoe slecht het met je gaat. De dagen dat ik een opstoot heb kan ik ook niet veel verdragen, gelukkig heb ik m'n gezin.
Maar probeer je daartegen te verzetten. Ik doe dat ook. Wat zou er gebeuren mocht ik steeds boos worden op m'n gezinsleden?
Je moet je niet alles laten zeggen natuurlijk, maar dit was goed bedoeld. Kan verkeerd overkomen, maar dat is de beperking van de geschreven taal.
Ik zou zeggen, veel moed en stel je open voor iedereen die in je topic reageren. Het feit dat ze reageren is al een teken van goede bedoelingen....
Succes he:)
Vic
Gebruikersavatar
senna
Donateur
Donateur
Berichten: 2623
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:42

Bericht door senna »

http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... klaas.html

Zij startte dit topic en bedoelde waarschijnlijk dat je hier ook een wens kon doen.
Als je haar gedicht leest moet je haar humor toch begrijpen.
Ik hoop dat ze snel reageert.

Veel sterkte !
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi els,
singing schreef:ik kan dat allemaal wel begrijpen, maar ik kom net voor het eerst binnen vallen, met een ontzettende niet te harde pijn en dan kan je dit gewoon niet gebruiken,er zal best humor moeten zijn,maar ik ken jullie toch nog niet ,dus begrijp ik het niet ineens als ( nieuwe )
ik wilde graag even wat kwijt, ik heb verder niemand en ik krijg ook weinig hulp het enige wat er is is een berg medicijnen
ik zit al maanden in mijn huis opgesloten omdat ik niet meer met krukken vooruit kan, heb wel een autootje maar als je niet uit kan stappen wat moet je dan
Jouw situatie is, zo te lezen, erg moeilijk. Daar hebben wij hier allemaal begrip voor.

Ik weet niet of je het vergeten bent, maar je bent hier aangemeld per 8 febr. 2010, helemaal een nieuwtje ben je niet :wink:.
Wat mij opvalt is, dat je, je 3 x (2x singing57 en 1x singing) hebt aangemeld. Misschien is het handig als je de beheerders, zie: http://www.me-gids.net/module-Info-view-pid-4.html even een PB-tje stuurt, om te vragen het een en ander samen te voegen (als dat tenminste mogelijk is)?

Veel sterkte!

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
singing
Beginner
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 nov 2011, 22:29

Bericht door singing »

louisa schreef:Hoi els,
singing schreef:ik kan dat allemaal wel begrijpen, maar ik kom net voor het eerst binnen vallen, met een ontzettende niet te harde pijn en dan kan je dit gewoon niet gebruiken,er zal best humor moeten zijn,maar ik ken jullie toch nog niet ,dus begrijp ik het niet ineens als ( nieuwe )
ik wilde graag even wat kwijt, ik heb verder niemand en ik krijg ook weinig hulp het enige wat er is is een berg medicijnen
ik zit al maanden in mijn huis opgesloten omdat ik niet meer met krukken vooruit kan, heb wel een autootje maar als je niet uit kan stappen wat moet je dan
Jouw situatie is, zo te lezen, erg moeilijk. Daar hebben wij hier allemaal begrip voor.

Ik weet niet of je het vergeten bent, maar je bent hier aangemeld per 8 febr. 2010, helemaal een nieuwtje ben je niet :wink:.
Wat mij opvalt is, dat je, je 3 x (2x singing57 en 1x singing) hebt aangemeld. Misschien is het handig als je de beheerders, zie: http://www.me-gids.net/module-Info-view-pid-4.html even een PB-tje stuurt, om te vragen het een en ander samen te voegen (als dat tenminste mogelijk is)?

Veel sterkte!

Groetjes, Louisa
Hoi, Louisa, ik ben dan in 2010 inderdaad aangemeld geweest,maar heb zo weinig reacties gekregen toen alleen maar wat wel leuk was van harte welkom, maar geen gesprekken verder, intussen is er een lange waslijst bijgekomen aan ellende
toen was ik ook ziek maar nu is het ernstig, en ben nu dan ook invalide verklaard
heb nog meer diagnoses erbij gekregen, en ook zaken die werken op de hersenen, dus neem me niet kwalijk als k iets niet snap, wat hierboven staat gaat mijn begrip al te boven, en het is toch niet zo erg verder, als iemand van de beheerders het wilt veranderen dan mag dat geen probleem, nu moet ik zorgen dat ik achter de computer weg kom, want er zit weer een spas aanval aan te komen, die had ik toen ook nog niet
bedankt voor je antwoorden en het beste met jezelf Louise
groetjes Els
Plaats reactie