10 kliks voor $250 000 dollar

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Frank
Actief lid
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 nov 2008, 16:07

10 kliks voor $250 000 dollar

Bericht door Frank »

de volgende website:

http://helpmefibro.tk/

groeten
Frank
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Weet iemand met wie/welke organisatie DML samenwerkt?
Frank
Actief lid
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 nov 2008, 16:07

Bericht door Frank »

DML werkt met meerdere organisaties samen over de hele wereld.
Gewoon stemmen op allemaal ;)
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Wat heeft dit met DML te maken?

afgezien daarvan, geen Facebook, weer belachelijk dat men dat soort acties alleen toegankelijk maakt voor Facebook-leden.
Ik weet weinig.
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

diederik schreef:Wat heeft dit met DML te maken?

afgezien daarvan, geen Facebook, weer belachelijk dat men dat soort acties alleen toegankelijk maakt voor Facebook-leden.

Zie Frank.
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Dat las ik, maar ik vroeg mij af wat er relevant was aan het feit of DML samenwerkte met deze organisaties of niet, om erop te stemmen. Als het gaat om steun voor ME-onderzoek, maakt het toch niet uit of ze al dan niet intensief contact onderhouden met DML?
Ik weet weinig.
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

diederik schreef:Dat las ik, maar ik vroeg mij af wat er relevant was aan het feit of DML samenwerkte met deze organisaties of niet, om erop te stemmen. Als het gaat om steun voor ME-onderzoek, maakt het toch niet uit of ze al dan niet intensief contact onderhouden met DML?
Heb je gelijk in, maar als mede-onderzoeker treft hem dit alles ook indirect of misschien wel direct. Hij heeft nl ook last van bedrijfs-spionage en/of laster etc etc, hoe je het ook noemen wil.

Lekker wereldje, op sommige punten doorspekt met mafiose praktijken.

Zie:

http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic-t-6614.html

waar je zelf ook al hebt gekeken, zie ik nu.
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Ah, uit je post in die draad had ik begrepen dat je zei dat hij het zelf was die spioneerde, niet omgekeerd (was niet bekend met die uitdrukking van dat bijltje)

Soit :)
Ik weet weinig.
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Nee, DML kreeg o.a. bv. 'n keer een fake patiënt in de wachtkamer en moest ook een keer procederen tegen iemand die hem belasterd had en daarna zal e.e.a. heus niet direct in een rustiger vaarwater gekomen zijn. Life goes on, ook de tegenwerking/laster etc.

Heb je het 'met een bijltje hakken' op google opgezocht?!
Frank
Actief lid
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 nov 2008, 16:07

Bericht door Frank »

De Enterovirus Foundation doet bijvoorbeeld onderzoek naar kleine RNA virussen in darmen van patienten met ME/CVS. Dit onderzoek heeft veel potentieel te leiden tot effectieve behandeling die dan door De Meirleir worden opgepikt.

http://www.enterovirusfoundation.org/index.shtml
Plaats reactie