gezondheidstest

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
huppelepup
Gevorderd lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 11 jan 2011, 19:26

gezondheidstest

Bericht door huppelepup »

Via unive kan je gratis een gezondheidstest laten doen. Zou je daar wat aan kunnen hebben denken jullie?

Wat houdt de gezondheidstest in?De gezondheidstest bestaat uit de volgende onderzoeken:

meten van uw hartslag, bloeddruk, buikomvang en het vetpercentage
vaststellen van uw gewicht en BMI (body mass index)
bloed- en urineonderzoek
een beperkte inspanningstest om uw conditie te bepalen



De aanbieders van de gezondheidstest
U bent vrij in de keuze van zorgaanbieder. Met een aantal aanbieders hebben wij contracten afgesloten en extra afspraken gemaakt. Daardoor bent u bij hen verzekerd van goede zorg. U kunt er ook terecht voor een uitgebreide gezondheidstest. Deze bevat naast bovengenoemde onderzoeken ook een longfunctietest en een harttest (ECG)
Gebruikersavatar
blossom
Actief lid
Berichten: 444
Lid geworden op: 11 mar 2011, 17:33

gezondheidstest

Bericht door blossom »

Soms denk ik wel eens dat je jaarlijks een soort bodyscan moet ondergaan. Dat wordt veel te duur natuurlijk, maar ja als ik kijk naar wat we jaarlijks al aan premies moeten betalen en ook nog de aanvullende zorg pff...
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

gezondheidstest

Bericht door asje »

Bij gewoon algemeen onderzoek wordt bij ons weinig tot niets gevonden. Ik zou m'n energie er niet voor gebruiken...
Life smells...
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Ik vrees dat Asje gelijk heeft.
en dat dit gewoon veel te algemene onderzoeken zijn waar er bij ons toch niks uitkomt.
I take one day at a time, unless they all attack at once.
Plaats reactie