Ik zoek iemand die baat gehad bij CGT

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
manja
Gevorderd lid
Berichten: 665
Lid geworden op: 18 aug 2011, 17:36

Bericht door manja »

ik heb nog steeds een aantal vrienden uit mijn verleden, gelukkig wel. en een vriend die me steunt ondanks mij soms geuite verdriet of frustratie. hij noemt dat geen klagen want als je zolang ziek en beperkt bent mag je best wel ''klagen'' daar heb je ook recht op, maar niet iedereen treft het met zijn omgeving dan is je frustratie uiten (wat ietst heel anders is dan leren omgaan met je klachten) bij de psycholoog een optie. ik ken ook patiënten die hun partner en vrienden zijn verloren das heel erg! maar niemand kan je echt helpen alleen een medicijn want je wil beter worden toch. je zal dit leed zelf moeten dragen. helaas.
magnetronnie
Gevorderd lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 27 nov 2010, 10:15

Bericht door magnetronnie »

Anjac schreef:Hoi allemaal,

Kan iemand mij heel simpel in een paar woorden uitleggen wat nu het precieze verschil is tussen CVS/CV en ME?

Alvast bedankt!

Groetjes Anja
Toevallig gisteren aan iemand uitgelegd. :D
http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... tml#131760
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

@ tanto Graag gedaan! Je kunt haar wel bellen hoor, ik heb dat ook eens gedaan ivm met een vraag over een medicijn en ze is zeer behulpzaam! Ze heeft een assistente en belt zelf met je wanneer dat kan, mij belde ze zelfs op een zondag terug.

En ja hè, leuke filmpjes met haar!
Life smells...
mehans
Actief lid
Berichten: 428
Lid geworden op: 27 nov 2010, 20:06

Bericht door mehans »

Ondergaan wij niet gans ons leven CGT ?

Dat al begint van in de wieg,

Opvoeding, geloof, onderwijs, werk, verkeersregels, politiek, etc...

Wanneer het daar misloopt, moeten we vroeg of laat ook onze conclusies
trekken en maatregelen nemen.
"Iemand leren om onafhankelijk te groeien, voor zichzelf, is misschien de grootste dienst dat men een andere kan bewijzen"--Benjamin Jowett
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Goed punt ;)
Ik weet weinig.
Plaats reactie