Uitslag laboratorium

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hai sterre,
sterre schreef:Ja diezelfde golflengte klopt wel! 8) Zo hou je er toch een beetje plezier in toch? Ik mag graag ergens de draak mee steken ook al is het niet leuk.
:P Dat herken ik helemaal. Deze "galgjes-humor" houdt mij op de been om mij er doorheen te kunnen slaan in het dagelijks (ME) leven, zeg maar.
Ohwwww jemig, we worden nog filosofisch :lol:.
sterre schreef:Het is inderdaad gewoon een reguliere arts van een ziekenhuis
die dat eronder heeft geschreven
Nou, meis, dan MOET de huisarts je wel gaan doorverwijzen naar Amsterdam of Nijmegen.
Die arts is de meerdere van jouw huisarts, dus jouw huisarts heeft gewoon te doen wat er wordt gevraagd.
sterre schreef:Ik ben 5 jaar geleden in Amsterdam geweest. Geen idee of ze nu andere onderzoeken doen.
Volgens Ruud wel, ik ben er nu zelf en zit in de testen/onderzoeksfase :wink:.

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Nou dan hoop ik maar dat mijn huisarts dat gaat doen pffff.
En ik heb het net aan Ruud gevraagd dus ik zal het wel horen.

Liefs
Sterre
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Oja en ik moest niet al mijn energie aan mijn klachten verspillen zei mijn huisarts.
Alsof ik de heeeeeeeeeeeeele dag daar aan denk? :shock:
Man ik wil beter worden :idea:
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Nou laatste uitslag van de a-tpo is binnen <26 IU/ml.
Nu was mijn TSH dus 2,2 in juli was hij 3.
Maar alle waardes zijn normaal volgens de huisarts. Met het onderschrift van het laboratorium wordt niets gedaan. De assistente zei jij bent nu toch in behandeling bij een andere arts? :roll: Nouja dan niet joh pfff. Wordt zo moe van alles. Ben nog bij een dermatoloog geweest voor mijn haaruitval en tuuuuuuurlijk is er niets aan de hand! Ik heb allemaal klachten die bij de schildklier of B12 horen. En alles is elke keer goed. Hoe kan dit nu toch?
Op een gegeven moment ga je gewoon aan jezelf twijfelen? Ben ik echt psychisch wel in orde? Maarja de psychiater en psycholoog hebben mij naar huis gestuurd omdat ik daar niet hoorde volgens hen?
Pfff wat is er toch aan de hand?
stier
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1972
Lid geworden op: 15 apr 2010, 16:52
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door stier »

Zwaar frustrerend. Je voelt dat je wat mankeert, ze vinden niks, zeggen dat je gezond bent en daar kan je het mee doen. Sterkte!
Every day may not be good, but there's something good in every day.
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Dankje. Ziet iemand in mijn waardes dat er iets niet goed is? Behalve dan mijn TSH?
Plaats reactie