Merle bij DML

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
amber
Actief lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 01 jun 2012, 08:53

Bericht door amber »

Hi Merle,

Oja, dat zou best kunnen! Voel je je erg slecht door de antibiotica of heb je al wat kleine verbeteringen? Ga je elke 2 maanden naar DML toe?

Volgensmij worden cystebrekers pas in de tweede fase van de behandeling ingezet (zover ik begreep) en de mensen waarvan ik weet dat ze ze krijgen zitten toch al lang aan de antibiotica. Maar elk persoon is verschillend en hij behandeld ook heel erg persoonsgericht! Ik ken eigenlijk niemand met precies hetzelfde behandelplan. Ik krijg nóg geen cystebrekers en ik ben erg benieuwd wanneer hij die mij gaat geven.

Ik ben super benieuwd hoe hij het gaat aanpakken bij jou na deze 3 maanden! Hou je ons op de hoogte?

Liefs
Hope and just believe.
Gebruikersavatar
merle
Beginner
Berichten: 38
Lid geworden op: 18 okt 2010, 19:05

Bericht door merle »

He Amber,

Ja, ik voel me behoorlijk slecht door de antibiotica, nog geen verbeteringen helaas. Ik ben niet compleet/fulltime bedlegerig, kan wel wat kleine dingetjes doen in huis, maar buitenshuis iets doen gaat niet.
Ik heb ook veel meer last van angsten/paniekaanvallen (had ik al jaren en komt volgens dml ook door de lyme die in mn hersenen zit) en moeite met slikken, waardoor vooral drinken erg moeilijk gaat.
En gewoon veel vermoeider, zwakkere spieren etc..
Merk jij al wat verbeteringen?

Ik ga nu inderdaad elke 2 maanden naar DML toe, maar mijn volgende consult is pas over 3 maanden. Ook wel fijn, want ik voelde me de laatste keer eigenlijk te slecht voor het reizen.

Ik ben wel van plan om te blijven updaten hier!

Liefs
Plaats reactie