Minister Jo Vandeurzen

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
marliesje
Beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 aug 2011, 11:51

Bericht door marliesje »

Ik ben net klaar met een wel heel erg uitgebreid antwoord als reactie op de mail die ik kreeg. Met voornaamste boodschap dat ik mij niet zomaar laat afwimpelen. Ik heb er alles in verwerkt dat volgens mij en jullie belangrijk is en wacht nu op antwoord terwijl ik uitrust van de gedane inspanningen ;-)
Wordt vervolgd dus...
nijntje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 704
Lid geworden op: 03 dec 2006, 14:42

Bericht door nijntje »

dank voor al je inspanningen!!
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1772
Lid geworden op: 03 aug 2008, 12:36
Locatie: België

Bericht door Lea »

Ja, marliesje, bedankt !
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door luna923 »

marliesje

bedankt en ook je vader, voor alle moeite.

warme groetjes
loentje
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
tinnie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 112
Lid geworden op: 20 jan 2008, 14:01
Locatie: antwerpen

Bericht door tinnie »

bedankt hoor marliesje.
iets is altijd beter dan niets.
prikken en porren en prikken en porren, we kunnen niet anders dan telkens weer onze stem laten horen.
op zijn minst heeft het kabinet dan weer duidelijke en juiste info over onze ziekte via jouw mail;
dat bewijs is er. vroeg of laat kunnen ze niet ontkennen dat ze van niks wisten, ook al blijven ze nu potdoof. :wink:
Gebruikersavatar
marliesje
Beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 aug 2011, 11:51

Bericht door marliesje »

Ik heb ondertussen het spreekwoordelijke kluitje meegekregen richting rietveld van minister Vandeurzen.
Maar aangezien ik toch niks beters te doen heb (lees: KAN doen) heb ik het er niet bij gelaten en ben ik bij Myriam Vanlerberghe terechtgekomen (via Bruno Tobback, een vriend van mijn ventje). Ik heb ook haar een mail gestuurd (zij zit in de commissie volksgezondheid) en als antwoord gekregen dat ze er een dossier van hebben en aant proberen zijn genoeg te verzamelen om er iets mee te kunnen doen in het Parlement of de Kamer. Zij werkt daarvoor samen met Maya Detiège blijkbaar en ze zouden al van een aantal patiënten getuigenissen hebben zei ze. Ze ging mij op de hoogte houden van hoe het dossier vordert. Als ik iets interessants hoor, laat ik het hier zeker weten.
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Goed bezig! Dankjewel!
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Plaats reactie