interview met annette whittemore van WPI

Hier kan je lezen of laten weten wanneer er een programma op tv of radio komt over ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
she
Gevorderd lid
Berichten: 1177
Lid geworden op: 24 sep 2010, 16:53

interview met annette whittemore van WPI

Bericht door she »

stier
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1972
Lid geworden op: 15 apr 2010, 16:52
Locatie: Zuid-Holland

interview met annette whittemore van WPI

Bericht door stier »

Reactie 1: tja... leuk hoor die succesverhalen, die hoorde ik eerst ook over DML, maar nu ik een tijdje op dit forum rondloop zie ik dat een heleboel mensen helemaal niet beter worden... dat zal in haar kliniek denk ik ook wel zo zijn?

Reactie 2: echt heel erg goed dat ze zo gedreven bezig zijn daar, dat er meer clinical trials komen, wat geweldig voor de mensen die al geholpen zijn!!!

En nog een latere gedachte: haar dochter had dus ook ME... het is toch triest dat de enige artsen die in ME geïnteresseerd zijn zelf patiënten in hun nabije omgeving hebben. Het lijkt erop dat alle andere artsen het gewoon nog steeds niet geloven dat we echt ziek zijn, dat ze het alleen geloven als ze een kind of broer of zus hebben die eerst fit en gezond was en toen opeens niet meer.

Laten we hopen dat er heel snel meer kennis ontstaat!
Every day may not be good, but there's something good in every day.
Gebruikersavatar
she
Gevorderd lid
Berichten: 1177
Lid geworden op: 24 sep 2010, 16:53

Bericht door she »

hee stier -
tja - ik geloof ook niet meer in Halleluja verhalen,
maar goed om af en toe te horen dat er WEL iets goed gaat, of dat er goed onderzoek verricht wordt.
En die gedrevenheid te voelen waarmee ze spreekt (Amerikaans - maar dan af en toe is het toch wel fijn om het "Yes, we can" gevoel te hebben.
Plaats reactie