LDN opname & darmen

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
aquamarijn
Actief lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 03 jun 2011, 11:00

LDN opname & darmen

Bericht door aquamarijn »

ik kwam een interessant stuk over hoe je opnamestoornissen kunt omzeilen en toch ldn binnen te krijgen!
uit de ldn conferentie 2010:

Dr J McCandless spoke about autism and how she believes it is directly linked to poisoning our babies with the mercury in the vaccines they receive. If she is given a child aged 3 or under she believes she can have the kid in regular kindergarten without an aide by the time they are 6. She takes the m off wheat and milk among other poisons, uses chelation therapy and detoxes their bodies of
mercury. She has started to use LDN as part of her therapy and is very excited with the results. LDN makes a big difference to these kids. She gives it to them in cream form .. pure naltrexone powder mixed with emu oil (emu oil is the secret!) and it goes straight into the system .. she does this because many have absorption issues or don't like the taste ... very interesting.


kan ook wel eens interessant zijn voor 'ons' aangezien velen van ons obsorbtieproblemen hebben

en waar ik meteen wel benieuwd naar ben, misschien weet Marlene hier meer vanaf, vele MEers hebben last van het leaky gut syndroom. nu doet ldn wonderen bij de ziekte van crohn en meer darmaandoeningen.
even voluit door fantaserend, wat zou ldn kunnen betekenen bij het genezen van lekkende darmen?
heeft iemand hier wellicht wat over gelezen?
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

LDN opname & darmen

Bericht door marlène »

Om te weten wat het effect is van LDN op lekkende darmen en hopen op dezelfde resultaten als Crohn (> 60% patienten gaan in remissie), moeten we een duidelijk onderscheid maken tussen beide aandoeningen.

Ziekte van Crohn = ontsteking van de darm

Lekkende darm = een verstoorde opname van voedingsstoffen door de darmen

Om het een beetje ingewikkeld te maken, mensen met de ziekte van Crohn hebben vaak een lekkende darm.

Ik maak me niet te veel zorgen om de absorptie voor de volgende reden. Als ik de LDN op een lepeltje druppel en even in mijn tong laat, begint mijn tong soms al wat raar te doen. Na een drietal minuten voel ik de LDN effect hebben en ga ik naar bed.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Plaats reactie