MMS (miracle mineral supplement)

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
aquamarijn
Actief lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 03 jun 2011, 11:00

MMS (miracle mineral supplement)

Bericht door aquamarijn »

heeft iemand MMS gebruikt?
ik overweeg het te gaan proberen tegen candida (en wie weet wat voor enge beestjes ik nog meer met me meedraag...). ik heb in het verleden al zoveel geprobeerd, dieet, vele supplementen, Nystatine, etc. maar met weinig succes.
na wat google research blijft het toch wel interessant.

______________________
MMS ontpopt zich als het meest krachtige middel tegen allerlei ziekte verwekkende bacteriën, virussen, schimmels en parasieten. Verbazingwekkend is dat het immuunsysteem deze substantie alleen gebruikt om de ziekteverwekkers te vernietigen en de goede bacteriën en cellen in het lichaam met rust laat. Dit komt doordat de ziekteverwekkers een veel lagere pH waarde (zuurgraad) heeft dan de rest van het lichaam. Bij veel behandelingen in de reguliere gezondheidszorg worden ook de gezonde cellen aangetast. MMS geneest geen ziektes maar zorgt er wel voor dat het immuunsysteem optimaal kan functioneren door pathogene stoffen te verwijderen zonder resistente ketens te ontwikkelen. De voormalige pathogeen transformeert door het oxidatieproces van de chloor-ion in een onschuldig zout. Bijwerkingen kunnen niet ontstaan doordat er geen residu overblijft in het lichaam.

en voor wie zich bang laat maken door de spookverhalen dat het gevaarlijk is ;):

http://www.youtube.com/watch?v=bp1eqTaj ... r_embedded

voor wie nu razendenthousiast niet wachten kan om te beginnen, nog even dit: je moet echt langzaam beginnen en langzaam opbouwen, je kunt heel ziek worden als je te snel opbouwt en je allerlei beestjes in je lijf hebt
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Hier is een heel programma van op tv geweest dat het niet werkt. Waar of wanneer weet ik niet meer. Misschien terug te vinden op google?

Groetjes,
STerre
Gebruikersavatar
senna
Donateur
Donateur
Berichten: 2623
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:42

Bericht door senna »

Ook Caprylzuur geprobeerd ?
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Gebruikersavatar
nokkos
Beginner
Berichten: 51
Lid geworden op: 14 nov 2010, 17:00

Bericht door nokkos »

H2O2 is ook zo'n soort middel.
Gebruikersavatar
aquamarijn
Actief lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 03 jun 2011, 11:00

Bericht door aquamarijn »

radar bedoel je vast? ik vind radar meestal wel goed, maar de uitzending die ze over mms gemaakt hebben sloeg echt nergens op en klopte ook niet
Gebruikersavatar
aquamarijn
Actief lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 03 jun 2011, 11:00

Bericht door aquamarijn »

@senna: ik ben idd aan het overwegen om ook caprylzuur te gaan proberen, ik las in een orthomoleculair protocol van de SOE geloof ik dat je wel 1000 tot 2000mg caprylzuur per dag moet gebruiken tegen candida, misschien is dat waar het in t verleden mis ging (toen mocht ik maar 500mg per dag!)

@nokkos: heb je dat zelf geprobeerd? ken dat vaag van naam, ooit eens gehoord ergens
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Hmm, hier heb ik toch wel mijn bedenkingen bij, omdat ik er een tijd geleden me ff wat over had ingelezen ivm iemand die zei dat hij ME had en er in 3 maanden van was genezen met MMS.

De 'uitvinder' is een soort zelfverklaarde profeet, die beweert dat zijn middel (eigenlijk een soort zwembadreiniger) zowel AIDS, kanker, ME, en weet ik wat nog binnen de kortste keren geneest. Tegen middeltjes die alle 'onoplosbare' ziektes magisch kunnen genezen ben ik toch altijd heel sceptisch.

En RE: filmpje: dat 1 dokter in een ziekenhuis in Mexico zegt dat het okee is, is voor mij toch geen argument hoor.



Dus mijn oordeel: zeer waarschijnlijk oplichterij, maar je doet maar waar je goesting in hebt hoor 't is jouw lijf.
Ik weet weinig.
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Ja inderdaad ja Tros Radar. Moet ook eerlijk zeggen dat ik er zelf ook totaal geen vertrouwen in heb. Maar dat is mijn mening hoor. :wink: Als jij er een goed gevoel bij hebt kun je het altijd proberen. Plus dat je er natuurlijk lekker schoon van binnen wordt :mrgreen: door de zwembadreiniger! (was een grapje :wink: )

Groetjes,
Sterre
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

En was ik nog vergeten te vermelden: het feit dat de bedenker ("Jim Humble", = Jim Nederig lollol!! niet erg nederig om zo'n pseudoniem te kiezen)
zijn eigen kerk heeft opgericht vind ik ook al een slecht teken hoor.

(de 'Genesis 2 Kerk')
Ik weet weinig.
Gebruikersavatar
angels
Actief lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 08 jun 2011, 18:10

Bericht door angels »

Ik heb het voorgeschreven gekregen van een alterntief arts.
Moest beginnen met 1 druppel en zo opvoeren totdat ik voelde dat ik er ziek van werd. Dan weer minderen.
Ik had in 2009 een virus gehad waardoor ik erg moe was en nog wat verschijnselen had.
Toen ik begon met die ene druppel lag ik na een half uur plat met exact dezelfde verschijnselen als van dat virus.
Met veel doorzettingsvermogen ben ik tot 3 druppels gekomen maar de arts zei me te stoppen omdat dit middel te zwaar voor mijn lichaam was.
Als het al zal werken is het bij mij helaas dus niet gelukt.
Het is een goedkoop middel en vreselijk smerig maar misschien wel het proberen waard.
Gebruikersavatar
aquamarijn
Actief lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 03 jun 2011, 11:00

Bericht door aquamarijn »

@diederik: ik heb me uiteraard verder ingelezen (en gekeken ;)) dan alleen dat ene video'tje en die paar websites.
het is zelfs zo dat je het middel ZELF kunt maken, dus het is geen goede marketing als het om het geld zou gaan ;)
genezen van ME door MMS geloof ik absoluut niet in
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Ah dan is het goed ;)


Want deze jongeman noemde het zelfs "Epstien (sic) Barr virus, also known as ME" waarvan hij verder zei dat het ongeneeslijk was; wat ik dus interpreteerde als dat hij gewoon Pfeiffer had (want dat is EBV toch?) en na een maand of 4 genezen is, wat bij de meeste Pfeiffer-patienten gebeurt...

In hoeverre die MMS daarbij geholpen heeft of niet weet ik natuurlijk niet.
Ik weet weinig.
Gebruikersavatar
aquamarijn
Actief lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 03 jun 2011, 11:00

Bericht door aquamarijn »

ik weet viavia dat er mensen zijn die er baat bij hebben, veel minder vaak ziek, en verkoudheden en griepjes die veel sneller over zijn.
er zijn best wonderlijke verhalen te vinden van mensen die met MMS genezen zijn van iets of enorm verbeterd: http://www.healthsalon.org/mms-testimonials/
ik zie het voor mezelf niet als geneesmiddel oid, enkel als eventueel een middel wat een paar % vooruitgang zou kunnen veroorzaken
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Wat zit er in die MMS,(buiten mineralen...) en hoe kom je eraan?
Kan je dat bestellen ofzo?
ik ga ook alvast even googlen...
I take one day at a time, unless they all attack at once.
Gebruikersavatar
aquamarijn
Actief lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 03 jun 2011, 11:00

Bericht door aquamarijn »

het is eigenlijk niks meer en minder dan een reinigingsmiddel (letterlijk en figuurlijk, haha) dus geen mineralen e.d.
het is te bestellen via internet (o.a. http://mmsnederland.nl/) maar je kunt het in principe ook zelf maken. zelf waag ik me zowieso niet aan zelf maken. het is niet heel duur (15 euro voor een setje in NL) en je doet er erg lang mee
lees je wel even GOED in, je moet het heel langzaamopbouwen en kunt er heel ziek van worden (zie berichtje hierboven van Angels)
ben er zelf nog niet over uit of ik het aan durf, vandaar dat ik wel benieuwd ben of er mensen zijn met ervaring
Plaats reactie