Stoelgang/speeksel naar Amerika

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

sterre schreef:Gek toch kunnen deze testen niet gewoon in Nederland worden gedaan?
En dat het zolang onder weg is lijkt me ook niet ten goede te komen voor de bacterien en parasieten enz.?
In die buisjes zit wel een bewaarvloeistof, waarschijnlijk houdt dat alles levend of dood wat levend en dood moet blijven :mrgreen:
(stel je anders voor, krijgen ze daar in de USA ineens een uitbraak van zombie-parasieten...)


Bij mij was het ook iets van een 8eu bij de post, gewone verzending. Duurde wel een paar dagen denk ik, maar had het mooi uitgerekend dat ik m'n laatste 'samples' maandagochtend nam , dus zaterdagochtend was begonnen.
Dan kan dat maandagmorgend direct op de post en is de kans dat het ergens een weekend ligt te beschimmelen op een postkantoor toch vrij klein.


aoife schreef:Dit lijkt toch aardig op het onderzoek dat in Amerika wordt gedaan, toch?

http://www.mglab.nl/totaal-analysepakket.html
Het lijkt mij niet helemaal hetzelfde te zijn; maar een mengeling tussen (een deel van) deze test en (een deel van) de andere kakzakjes-test ivm darmflora.
Op het eerste zicht testen ze in deze, niet zoveel parasieten. En dat is een van de hoofddoelen van die andere test.
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Het lijkt mij niet helemaal hetzelfde te zijn; maar een mengeling tussen (een deel van) deze test en (een deel van) de andere kakzakjes-test ivm darmflora.
Op het eerste zicht testen ze in deze, niet zoveel parasieten. En dat is een van de hoofddoelen van die andere test.
DML was bij vooral op zoek naar parasieten en bacterien. Daarom heeft hij deze gekozen denk ik.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
nabo
Gevorderd lid
Berichten: 1545
Lid geworden op: 12 feb 2010, 13:25

Bericht door nabo »

Bij mij was het pakket wel iets van 1,5 week onderweg en het werd verstuurd met TNT.
Had ook track en trace erbij dus kostte veel geld!

Maar hij is goed angekomen en heb de uitslagen!
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Ik ga het pakket maandag versturen, en dan komt het vast wel goed als ik dit zo lees.
Maar hij is goed angekomen en heb de uitslagen!
En? Is er wat bijzonders uit gekomen?
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

:lol: :lol: :lol: @ Diederik; kakzakjes. ha ha.
Ik moet meteen aan mijn hond denken die heeft ook kakzakjes.

Groetjes,
Sterre
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Ha dus er zit een bewaarvloeistof in. Ik begon mij al af te vragen in welke staat het aan zou komen gewoon met de post..................
Plaats reactie