Actie WUCB: Dank mail aan Prof. De Meirleir

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hermine
Oud-medewerker
Berichten: 1383
Lid geworden op: 13 feb 2009, 18:36
Locatie: Brasschaat

Actie WUCB: Dank mail aan Prof. De Meirleir

Bericht door Hermine »

WUCB heeft een voorstel:

Indien WUCB-sympathisanten Prof. De Meirleir graag willen bedanken, dan kunnen jullie een bedankmailtje sturen naar ons email adres wakeupcallbeweging@yahoo.com, met vermelding in het onderwerp ‘ICC Prof De Meirleir’, zodat wij de mailtjes kunnen verzamelen en afgeven aan Prof. De Meirleir. Dit pakketje mails zal binnenkort overhandigd worden door een aantal leden van de WUCB, samen met een cadeautje. Uiteraard worden jullie hiervan op de hoogte gehouden.

Rechtstreeks mailen naar zijn praktijk lijkt ons niet aangewezen gezien zijn medewerkers reeds erg drukbezet zijn en wij hun werkdruk zeker niet willen verhogen.

Je kan natuurlijk ook altijd op eigen initiatief een kaartje sturen naar zijn praktijk: Himmunitas, tav Prof. Kenny De Meirleir, De Tyraslaan 111 te 1120 Neder-over-Heembeek. (nogmaals, dit lijkt ons niet aangewezen omwille van bovenvermelde reden)

Hieronder geven we een voorbeeld van hoe zo’n mailtje er zoal uit zou kunnen zien. Jullie kunnen het downloaden onderaan de pagina vd website - zie link onderaan en verder invullen daar waar de puntjes staan. Dit om het jullie makkelijker te maken indien jullie geen schrijf-inspiratie zouden hebben. Natuurlijk kan je ook een gepersonaliseerde tekst schrijven. Dat staat iedereen vrij uiteraard.

Alvast bedankt,
het WUCB team.

Noot: fibromyalgiepatiënten kunnen deze mail ook versturen, alsook onze noorderburen!


http://www.wakeupcallbeweging.be/index. ... nde-acties
Laatst gewijzigd door Hermine op 12 aug 2011, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

:D Wat een mooi gebaar en initiatief! Dat verdient DML zeker!

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Goed plan! Ik ga het meteen doen =D>
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
yarwen
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 559
Lid geworden op: 01 nov 2009, 20:01

Bericht door yarwen »

Goed idee. Ik stuur ook een mail naar wucb
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Ik heb het ook gedaan! Dat verdient hij wel!
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Plaats reactie