blijft LDN effectief op de lange termijn?

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
josje
Gevorderd lid
Berichten: 830
Lid geworden op: 10 mar 2010, 11:04

Bericht door josje »

nou ik ben in januari nog geweest en heb toen ldn gekregen, verder heb ik geen medicijnen meer van hem, oja toen ook nog een pot d3 gehad, ik ga een nieuwe afspraak bij hem maken als ik stop met de ldn.
groetjes,
josje.
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Oke was even nieuwschierig!
Gebruikersavatar
san-34
Gevorderd lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 01 apr 2011, 18:14

Bericht door san-34 »

Weet er iemand of je zonder problemen moderne antidepressiva of rivotril kunt gebruiken icm LDN?
"Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read."
Gebruikersavatar
blossom
Actief lid
Berichten: 444
Lid geworden op: 11 mar 2011, 17:33

Bericht door blossom »

waar krijg je deze ldn?
Gebruikersavatar
greta
Gevorderd lid
Berichten: 877
Lid geworden op: 16 aug 2010, 12:57

Bericht door greta »

Sommige natuurartsen werken met LDN
Gebruikersavatar
greta
Gevorderd lid
Berichten: 877
Lid geworden op: 16 aug 2010, 12:57

Bericht door greta »

san-34 schreef:Weet er iemand of je zonder problemen moderne antidepressiva of rivotril kunt gebruiken icm LDN?
Voor zover ik weet kun je idd anti-depressiva gebruiken met LDN samen
Meerdere mensen doen dat
Gebruikersavatar
blossom
Actief lid
Berichten: 444
Lid geworden op: 11 mar 2011, 17:33

Bericht door blossom »

Zijn er meerdere mensen met ME die antidepressiva slikken dan?
Gebruikersavatar
greta
Gevorderd lid
Berichten: 877
Lid geworden op: 16 aug 2010, 12:57

Bericht door greta »

Vat wel maar daar kunnen ze beter zelf antwoord op geven
In ieder geval zijn er wel LDN gebruikers die antidepressiva gebruiken
Gebruikersavatar
san-34
Gevorderd lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 01 apr 2011, 18:14

Bericht door san-34 »

Twijfel jij er ook over blossem?
"Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read."
Gebruikersavatar
blossom
Actief lid
Berichten: 444
Lid geworden op: 11 mar 2011, 17:33

Bericht door blossom »

waaraan San-34
?
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Ik had een enorme terugslag van maar ook al voor de LDN. Was direkt op 1,5 mg gegaan. Waarschijnlijk een hele domme move.
Aangezien ik nog geen ene ... ben opgeschoten met andere medicatie ( Carnetine hielp wel even) zit ik er toch over na te denken LDN op te bouwen. Heb echter dus hele harde kleine pilletjes dus lastig die in een kwartje te breken.

Een ding wat niet zo goed is dat mijn slapen wel erg slecht is geworden na de LDN dat baat mij zorgen maar goed.

Ga mij eerst bezighouden met Gluten eruit te gooien. ( vandaag 1e dag ) en dan kijken met de LDN
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

hallo eezdva

klopt, met LDN ga je slecht slapen, zeker de eerste zes maanden. Mijn advies is om een inslaper te nemen als je start met LDN. Als je daar geen voorstander van bent, overweeg dan minstens 5-HPT of melatonine. Je arts kan het beste adviseren.

Om de pilletjes te breken, kan je misschien beter een pillensnijder aanschaffen. Dat vind je bij een apotheker. Ik gebruik het ook alle dagen voor andere vitaminen.

succes alvast met de nieuwe start.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Ik kan nu al niet naar de winkel om boodschappen te doen ( 700 meter) Dus slecht slapen 6 maanden is echt te erg. Dan kan ik waarschijnlijk helemaal niks mee.
plassterk
Donateur
Donateur
Berichten: 611
Lid geworden op: 20 okt 2005, 10:19

Bericht door plassterk »

Je kan LDN ook in de ochtend nemen he. Je hoeft het niet per se voor het slapengaan te nemen. Ik sliep zelfs toen een aantal dagen slechter, maar het verdween snel. op LDNscience staat ook een apotheek waar je het kan bestellen. In iedere hoeveelheid.
Be warned. De E-spirocheet veroorzaakt E-lyme, is kritiek resisitent en onuitroeibaar. Heeft uw forum E-lyme? Let op buitensproige quotes
Plaats reactie