VECHT!

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roodbaard
Beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 22 mei 2006, 13:34

VECHT!

Bericht door Roodbaard »

VECHT! Ook al ben je zwak of gehandicapt, vecht! Zo niet, hadden we beter al onder de groene-zoden kun duiken. Wie vecht geeft de toon aan en wie vecht bestuurt, heeft de leiding. Wees jezelf, wees uniek! Jij heb de Maatschappij en je kennissen soms meer te bieden aan levenswijsheid en inzicht dan zij jou.



Edit:
Ik moet dit berichtje naar het forum ME/CVS/FM Algemeen verplaatsen omdat het sub-forum Mededelingen en Hulp bedoeld is voor mededelingen en hulp omtrent het gebruik en updates en andere belangrijke zaken over dit forum en dus niet over ME/CVS etc. -Moderator Marjolijn.
++++
De openheid tot expirimenten is nodig, zowel politiek als bedrijfsmatig als wetenschappelijk.

Omdat expirimenten tot de grootste ondekkingen hebben geleid.
++++
Gebruikersavatar
Ana
Beginner
Berichten: 40
Lid geworden op: 08 okt 2006, 16:47

VECHT!

Bericht door Ana »

AMEN!!!!
Gebruikersavatar
Fairytale
Beginner
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 okt 2006, 17:51

VECHT!

Bericht door Fairytale »

Heel mooi geschreven! (al is het soms zo moeilijk...)
Gebruikersavatar
Henny
Gevorderd lid
Berichten: 1084
Lid geworden op: 20 feb 2006, 12:36

VECHT!

Bericht door Henny »

Roodbaard schreef: Wees jezelf, wees uniek! Jij heb de Maatschappij en je kennissen soms meer te bieden aan levenswijsheid en inzicht dan zij jou.
Zo is het, maar vechten klinkt zo energieverspillend. Wees jezelf en wees je bewust van jouw inbreng. Met zachte kracht.
Liefdevolle groet van Henny
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
Plaats reactie