Hier ben ik dan maar weer eens met een update...

Afgelopen maandag ben ik gestart met het 2e jaar van de verzorgende opleiding. In mijn vorige vermeldingen staat dat ik de verpleegkundige opleiding in zou gaan in het 2e jaar maar das verandert eerst maar ff de verzorgende opleiding afmaken... Das nog dit jaar en volgend jaar afstuderen...En dan kan ik waarschijnlijk als ik de verzorgende goed heb afgesloten in 1 jaar de verpleegkundige opleiding er achter aan doen..Dus in net zo'n korte tijd als alleen de verpleegkundige opleiding klaar...

Maar goed mijn eerste week zit erop en ik had het reuze naar mijn zin...Gisteren hadden we gelijk al een presentatie en ik kreeg alleen maar complimenten over mijn presentatiehouding

Sinds 4 week heb ik ook een nieuwe baan elke zaterdag werk ik bij mensen vanuit het PGB om hun meervoudig gehandicapt zoontje van 4 te verzorgen en te vermaken...En dat bevalt mij heel erg goed!! En nu met school erbij is het wel allemaal heel druk want nu ben ik toch 6 dagen in de week druk met van alles en nog wat.... Maar de 1e week ben ik door en nu gaat het erg goed!! Dus ik houd moed!!!
Volgend jaar heb ik dus mijn afstudeerproject en ik weet al precies wat ik ga doen...Misschien wat voorbarig maar ik loop al een tijd met dit idee in mijn hoofd! Door middel van een verslag en presentatie moet je een bepaald onderwerp toelichten...En ja hoor ik ga het over ME/CVS doen.... Misschien dat ik hier dan mensen kan laten zien dat dit een echte ziekte is